Make up webshop

Kent iemand deze make up webshop al, heb je er wel eens besteld, zijn het fijne producten? Ik zag dit op een artikel van vera camilla met allemaal lipproducten en vroeg me af of jullie het al kende!

http://www.freshmintcosmetics.nl

wow wat een leuke site! die kende ik nog niet

Jah wel leuk toch!

die is volgens mij van een meisje van girlscene, ik weet het niet zeker maar ik kan je ook niet verder helpen. zie het maar als een upje (:

kijk op mijn site daar staan er een heleboel op
http://faszionista.web-log.nl

Wat staat er een heleboel op??

Bestellen jullie trouwens veel makeup online? Ik vind het altijd wel leuk want op internet vind je zoveel andere merken dan in de winkel!

nee nooit vind het echt een gedoe, waarom zou ik make up gaan bestellen, een mascara van een onbekend merk doet het heus niet beter dan die je in de winkel kan kopen.

Eh ja dat kan wel. Die onbekende merken worden misschien niet in Nederland verkocht, maar op andere plekken wel :wink: Kan prima net zo goed zijn. En soms ook nog een stuk goedkoper.
Bovendien kan je paletten niet in de winkel kopen…

Ik heb alleen nog maar eens iets besteld op www.eyeslipsface.be, en denk dat ik het binnenkort opnieuw zal doen. :slightly_smiling_face:
Ben erg tevreden van die producten, ook omdat ze zo goedkoop zijn.
Een nadeel: de verzendkosten… Maar als je met een paar bent en je deelt de verzendkosten, valt dat echt nog goed mee.

Ja inderdaad die makeup paletten zie je bijna nergens in de winkel! daarnaast dingen die hier niet bekend zijn zijn misschien ergens anders wel bekend en geliefd!

Wie nog meer?

Ja inderdaad de verzendkosten zijn zo hoog bij tnt! met vriendinnen bestellen scheelt inderdaad al een hoop! alleen die van mij zijn niet zo van het online bestellen :stuck_out_tongue:

up

up?

oke domme vraag: ik wil van deze site een blikje parfum, zou dit door de brievenbus passen of niet? dit schilt namelijk enorm in verzendkosten.
ot: de site ziet er betrouwbaar uit en ga er zeker wat bestellen!

Uh lijkt mij wel? Kun je toch gewoon in je mandje gooien en dan kijken wat de verzendkosten zijn?

Edit: heb ff gekeken de verzendkosten zijn dan 1.95! als je alleen die besteld!

Anyoneee?

up

Who?