Make-up waar je bij zweeert!

Hoooi,

Ik dit topic moet je de make-up neerzetten waar je bij zweert! Wat je iedereen kan aanraden, enzovoort.
Waar ik bij zweer is de minerale foundation van Maybelline!! Die is echt suuper!! En de mascara; Define A Lash volume in diamond black (echt heel mooi!) die is perfect voor als je volume en gespreide wimpers wilt!
Duss zet maar neer die aanraders! :slightly_smiling_face:
xx

Primer van Gosh

http://cocostylediary.web-log.nl/photos/uncategorized/2009/02/02/002.jpg

ben er toch best blij mee

Ik zweer echt bij de False Lash Effect Mascara van MaxFactor. Hij is echt zo geweldig! Hij maakt m’n wimpers echt zwart en geeft veel krul. Ook maakt hij m’n wimpers langer en geeft een beetje volume… Hij klontert niet en scheidt ze ook goed. Ik vind 'm echt geweldig!
Verder vind ik mijn foundation van Everyday Minerals ook heel goed. Ik heb de kleur Buff Linen, en 't is echt precies mijn kleur. 't Is minerale foundation, dus je krijgt nooit een maskereffect. Heel fijn dus!

Haha ik dacht dat er ‘gespierde wimpers’ stond xD
NIet dat je iets aan dit bericht hebt…maargoed.

Helemaal mee eens, de beste mascara die ik ooit heb gehad :grinning:

een klein mascaratje van diorshow :grinning:.

-devine a lash van maybelline is super
-de collosall van maybelline is ook geweldig! i love it

• OOK van maybelline: dream matte mouse
    -oogpotlood van basic, is te koop bij de sheckler… ja ik weet het de sheckler en het is misschien niet super geod merk maar blijft super lang zitten en je blijft het zien!

Clinique brush on liner in 01 true black

Recover concealer en foundation van Rimmel London.

Mascara van maybeline ja. Vroeger had ik niet eens elke dag mascara op maar tegenwoordig wel, ziet er toch veel beter uit met!

nou ja, het zijn verzorgingsproducten:

• control shine dagcreme van nivea visage young
  • reinigingsmelk van kruidvat huismerk

make-up:

• zwart oogpotlood (nr 09) van pupa (verkopen ze bij mijn kapper)

Ik ook, ik ook! : P

En ik zweer eigenlijk nergens bij…

Hypnôse Noir mascara van Lancôme, die koop ik iedere keer weer. Nu 2 jaar lang, geloof ik. In de zomer de waterproof versie.

Volume Shocking van L’oréal Paris (waterproof)
Age Renew van Max Factor ( draag ik alleen bij shows, maar is super )

zoals al eerder gezegt; false lash effect van max factor is echt geweldig =) en soft touch mousse foundation van essence is ook echt een aanrader, en helemaal niet zo duur!

L’oréal Paris extra volume collagen mascara

http://www.lorealparisusa.com/_us/_en/external/images/products/large/Cos39a_2_large.jpg

-

die mascara vind ik echtt niet fijn, ik heb em gekocht maar hij doet dus echt niks bij mijn wimpers en hij blijft gwn zacht dus ik heb niet dat het mijn wimpers fixeert.

BB Cream en Chanel Mascara !