Make-up vragen...

Als je make-up draagt, wanneer begon je het te dragen?

Wat was 't eerste dat je droeg?

Is 't vreemd om al in de 2e een lijntje oogpotlood op je onderste ooglid te dragen?

Ik moet het even weten, omdat ik me best raar voel en ik wil graag weten wat de gemiddelde girlscener ongeveer heeft… :slightly_smiling_face:

Uh, ik had op de basisschool naar feestjes wel wat mascara en oogschaduw op, en ik ga nu naar de 2e en afgelopen jaar heb ik elke dag mascara en oogpotlood op m’n waterlijn gehad. Komend jaar komt daar m’n nieuwe MAC lipstick bij. Dus nee, dat is niet vreemd, iedereen heeft dat bij ons.

15 jaar
lipgloss
nee
=)

ik begon in groep 8/de eerste klas. ik begon met mascara en eyeliner. en nee dat is niet raar, om een lijntje op je onderste ooglid te dragen in de tweede, ik had dat in de eerste namelijk ook al. (:

12 jaar
Klein beetje mascara
Nee, helemaal niet. c:

ik droeg eind groep 8 beetje mascara, begin 1e klas helemaal niets, toen beetje mascara, later oogpotlood en nu ook gewoon mascara en oogpotlood. het staat goed bij mn bruine ogen (: en ik ga nu naar de 3e trouwens. veel meisjes uit mijn klas dragen helemaal geen makeup, maar de meisjes die dat wel dragen dragen ook (bijna) allemaal oogpotlood dus het is echt niet raar! en als mensen je raar vinden, SCHIJT! :grinning:

ik was bijna 13, 1e klas en begon met mascara

ik was 12 toen ik begon met mascara, toen oogpotlood en op mijn 13 begon ik met foundation op mijn wang, kin en neus omdat ik gesprongen aders heb enzo, en daarna deed ik er een beetje poeder over. niet zo raar dus, als je het naturel aanbrengt =D

Ik denk dat ik 14 was toen ik begon met wat mascara, op mijn 13de droeg ik wel lipgloss oid maar niet iets bijzonders.
Over dat lijntje, ik vind het wel kunnen zolang het je staat en het niet een dikke zwarte streep is, het is alleen niet mooi als je nog een babyface hebt en dan zoiets doet. Ik zie tegenwoordig dat meiden uit groep 8 al lopen met onwijs zwarte ogen, dat vind ik niet kunnen!

12 jaar, mascara en later op waterlijn maar daar ben ik weer mee gestopt en nu gewoon mascara

Als je make-up draagt, wanneer begon je het te dragen?
in de 1e (toen ik 11 was)

Wat was 't eerste dat je droeg?
heel dun mascara

Is 't vreemd om al in de 2e een lijntje oogpotlood op je onderste ooglid te dragen?
tuurlijk niet :slightly_smiling_face:

12 jaar, mascara, nee natuurlijk niet, ik ga naar de 2e , & draag sinds een halfjaar oogpotlood. (=

Hmm, ik ga naar de 2e en deed vorig jaar “zo af en toe” wel eens mascara op, maar meestal geen zin 's morgens, haha.
In het weekend wel vaker mascara + oogpotlood

En een beetje foundation op mijn neus omdat die anders op een vuurtoren lijkt.

Toen ik 12 jaar was met mascara.
Nee, dat is niet raar.

Ik ben bijna 13 ik ga ook naar de 2e en ik droeg in de 1e Mascara en concealer,(MEGA blauwe kringen ) en ik draag nu ook Oogpotlood, ik vind het dus echt niet raar!

ik begon in de eerste écht, in groep 8 alleen naar kerstdiner enzo.
en nee, ik had in de tweede ook altijd oogpotlood op mijn waterlijn en mascara, en soms een beetje witte oogschaduw.

13 of 14, ik zat in ieder geval in de tweede klas
eerst alleen mascara
ik vind van niet.

• 12
  • eem beetje mascara
  • nee

11/12
mascara
nee :grin:

in groep 8 ; mascara & lipgloss.
in de eerste : foundation , mascara , lipgloss.
begin tweede (en nu nog steeds) : foundation, oogpotlood, macara, rouge, oogschaduw en lipgloss.