make-up voor je ogen!

Hee meiden!

Omdat ik zelf wat vragen heb over het gebruik van make-up voor mijn ogen dacht ik,
‘‘hè laat ik eens een topic maken over make-up voor je ogen!’’

Hier kan iedereen vragen stellen over wat voor soort make-up mooi kan zijn bij je ogen.

Ik weet niet of hier al een topic over is, ik kon er in ieder geval geen vinden.
Als er al wel een is, dan sluit ik deze!

Laat ik zelf maar beginnen met mijn vraag,

Ik heb grote, bruine ogen, ik doe altijd oog potlood op, maar dan ook echt ‘‘in’’ mn oog, als jullie begrijpen wat ik bedoel… dus niet onder dat randje van je oog, maar er echt op.
Ze zeggen dat hierdoor je ogen kleiner lijken, dat is ook zo,
maar ik vind mezelf er heel ‘‘kaal’’ uitzien als ik geen oog potlood op heb,
ik zie er dan ook vrij vermoeid uit…
Maar mijn ogen zijn inderdaad groter als ik géén oog potlood op doe.
Mijn vraag is nu, wat kan ik doen?
Ik wil graag de grote ogen die ik van mezelf heb laten zien,
maar er vermoeid uit zien wil ik ook niet!
Tips??

er is een :algemeen make-up topic.

maar om toch maar even antwoord te geven op je vraag:
misschien kan je eyeliner proberen boven je wimperrand, dus op je ooglid, niet onder je oog. mijn ogen gaan dar niet veel kleiner van lijken. met winged eyeliner (zoek maar eens op youtube) heb ik het idee dat ze juist groter lijken.
en anders kan je misschien proberen om in je ooghoekjes witte oogschaduw of oogpotlood te doen.
en een highlighter of lichte conceale (dus par tintjes lichte dan je huid) helpt ook voor als je er moe uit ziet.

kijk even op youtube voor tutorials.

oke, ik zal mn vraag daar nog eens stellen!

bedankt voor je tip :slightly_smiling_face:

een heeele domme vraag, maar hoe verwijder ik een topic?:blush:

^niet, dat doen de mods als je het in het verwijder-mijn-topic topic zet.

je mag me een makeover geven en de foto,s op girlscene zetten en ik doe ook een jurk hakken en wat je nog meer wil aan dus ook nagellak maar je moet het er wel weer afhalen en je mag ook wat aan mijn haar doen en ik ben een jongen

Jongens zijn niet toeglaten op GirlScene

Maar oke waarom doe je het niet gewoon zelf.

kan ik niet

kan ik niet

maar wil je het wel doen?

ik doe meestal lijntje boven en een lijntje onder echt onder mijn oog niet super dik hoor maar ik draag meestal gewoon bruine oogschaduw ik heb verschillende kleuren ogen soort van 4 kleuren per oog het is heel raar maar ik heb geen idee wat er bij mij past
iemand tips?

je mag me een makeover geven en de foto,s op girlscene zetten en ik doe ook een jurk hakken en wat je nog meer wil aan dus ook nagellak maar je moet het er wel weer afhalen en je mag ook wat aan mijn haar doen en ik ben een jongen

Dude… Als je een jongen bent wat doe je dan op GIRLScene? Gedraag je dan ook als een jongen!

haha:p

Ik snap echt niet wat die jongen hier doet… Miss zou iemand naar een van de moderators moeten mailen en het melden ofzo…

Wit lijntje onder jouw ogen! En eyeliner boven jouw wimperrand. Ik denk dat dat al een eind gaat helpen.