make up uitlopen

als je ongeveer 5 lagen mascara opdoet wil het niet meteen zeggen dat je spinnenpoten hebt want ik doe er ook altijd nog met een borsteltje enzo overheen dus je ziet er niks van

Wow. 5 lagen? Dan moet je volgens mij wel iedere 2 weken mascara kopen of niet soms?

En hoe bedoel je iets minder dan 5 lagen? 4.5?

neee, zoveel doe ik niet ik doe alleen een beetje in de puntjes omdat me wimpers van me zelf al zwart zijn.
nee, ik bedoel dat ik niet precies elke keer 5 lagen doe
de ene keer doe ik 1 of 2 ofzo

Je moet wel gewoon elke avond je mascara eraf halen he :wink:

wie zegt dat ik dat niet doe? ik haal het elke avond eraf of ik douche het eraf. ;p

waterproof kun je er niet afdouchen

Sjemig wat een rot reacties zeg?

Ik doe ook veel lagen. Maar daar zie je niet veel van. ook 3 of 4.

Maar gebruik je alleen mascara? Want als het eyeliner is ofzo is het wel logisch.

je kunt mascara er het beste afhalen met oogmake-up remover. met water haal je niet alles eraf + je moet je gezicht ook reinigen…

misschien wel lief bedoelt maar ik weet wel hoe ik m’n make-up eraf moet halen!
mijn vraag was alleen; dat als ik door de regen ga m’n krul uit de wimpers gaat & of daar oplossingen of tips voor zijn

foto!!

Hmm, tegen de regen kan je niks doen…

Maar misschien 2 laagjes thuis. En op school even snel een laagje te doen (+ Wimperkruller) dat deed ik altijd. Want mijn wimpers die zaten altijd afschuwelijk en eyeliner liep altijd uit.

Of klinkt heel raar. Nep wimpers (Van die natuurlijke) Als je even wat mascara erop doet even de wimperkruller erover heen) en dan blijft het de hele dag goed.

Vriendin van mij doet het ook altijd. Je ziet er niks van. (Ze heeft hele korte wimpers overigens)

En je hebt van die potjes met make up remover pads. Eentje altijd in je tas. Dan kan je op school (Als je een spiegel in je kluisje stopt even haha) even snel alles fixen.

dankje! ik wilde het vandaag gaan doen, maar dit keer was er geen regen.
heb je eindelijk een opslossing is er geen regen haha