Make up uit Denenmarken/Zweden?

hallo allemaal,

in de zomervakantie ga ik op de vakantie naar Denemarken/Zweden.
Ik ben erg nieuwsgierig of er misschien bepaalde make up producten zijn,
die niet (of bijna niet) in nederland verkrijgbaar zijn.

xxx

Ik denk dat je in Zweden niet heel goedkoop gaat vinden het is daar toch erg duur?

ik weet niet waar je heen gaat, maar als ik naar mijn vader ga (woont in goteborg)
dan koop ik meestal makeup van viva la diva. is best wel een leuk merk met veel leuke dingen en niet zo heel duur.

verder kan je in zweden ook eos lippenbalsems kopen en batiste droogshampoos die ze in nederland niet hebben ( bijvoorbeeld oriental en kersen)

maar het is omgerekend niet allemaal heel goedkoop denk ik

ik ga naar kopenhagen voor een weekje en dan een dagje naar zweden toe om te winkelen. Ik had al zo’n vermoeden dat ik daar geen budget producten zou gaan vinden, het hotel was ook best wel duur :flushed:

ik ga sws die lippenbalsems en droogshampoo halen :sunglasses:
ik hoor het graag als er nog meer van dit soort nuttige dingen daar te koop zijn :flushed:

Als het goed is zit Sephora in die landen

Scandinavie is duur, dus voor het geld moet je het niet doen.

In die landen zijn de gemiddelde inkomens hoger dus ook de prijzen… verwacht dus niet dat je daar goedkope dingen kan vinden.
Ik weet dat ze in denemarken een BB cream hebben van Garnier die ze in Nederland niet verkopen (denk ik, ik heb echt al in heel veel winkels gezocht)
Er staat sensitive skin op en het is zonder al die toegevoegde zooi, er zit ook geen geur aan. Dus mocht je BB cream of foundation gebruiken dan is dat echt een aanrader, naar mijn idee veel natuurlijker.

haha, niet bij na gedacht dat alles daar natuurlijk duurder zou zijn :cold_sweat:
toch fijn dat er zo wel wat dingen zijn die niet in nederland verkochten worden en daar wel XP

Erica Kvam is een bekende blogger in Noorwegen en gebruikt meestal producten die alleen in Noorwegen, Zweden enz worden verkocht. Ik zou op haar blog kijken.

ik heb er ingetypt in google, krijg haar blog wel te zien maar volgens mij is dat allemaal lifestyle…