make-up tuttiggg???????

ik hou van make-up ik deed eerst altijd op school make-up op toen zijden ze dat ik tuttig was pss ik ben 11
en ik doe nu soms wel eens dan zeggen de meiden ieww make-up waarom doe je dat… dan flodderen ze over mij en zo ik wordt dan gepest wat moet ik doen terwijl ik ervan hou wat moet ik doen???

:’)?

Maar goed, om even antwoord te geven.

Gewoon make-up op doen als je dat leuk vindt (niet te veel, want je bent pas 11…) en je niks aantrekken van die andere meiden. En als je je toch niet prettig voelt, dan doe je geen make-up op.

thnxx voor tip captein

Ik vind dat jij helemaal geen make-up hoort te dragen gezien je leeftijd. Doe dat maar op de middelbare school.

Cute.

Gewoon make-up op doen? Fuck hun.

maar met make-up bedoel ik alleen lipcloss en mascara :flushed: :flushed:

Je bent 11 voor wie doe je makeup op lmao.

Nou het is best raar dat een 11 jarige dagelijks met makeup naar school gaat. Groep 6/7 toch?
Als je het nou doet als je bijv. moeder en vader speelt of die poppenspellen snap ik het nog wel, maar 11 :’)

11 is groep 7/8.

Ik vind het nog best wel jong lieverd je bent pas 11 geniet er van. Koop labello met een kleurtje in plaats van lipgloss. En mascara laat die even liggen

Ieder zo zijn mening maar ik vind dat een kind van de basisschool nog geen make-up hoeft te dragen.

één keer wild in je ogen wrijven of te wild op het schoolplein stoeien en poef:

http://data1.whicdn.com/images/96676571/large.jpg

Mascara en lipgloss moet best kunnen als je 11 bent vind ik. Op die leeftijd droeg ik ook al lipgloss en nagellak.
Als je het zelf mooi vind staan, moet je het gewoon op doen. En je niets aantrekken van die stomme opmerkingen van anderen. Je kunt ook soms een dagje geen make-up op doen.

Wow ze worden steeds jonger, die drags.

Waarom zou je make-up dragen naar school als je fucking 11 bent?
Als je het nou heel leuk vindt oefen dan thuis ofzo en dan als je wat ouder bent kun je het wel naar school dragen, maar 11 vind ik wel heel jong eigenlijk.

waarom zou je in godsnaam ‘voor iemand’ make up op moeten doen. Je doet toch iets omdat je het zelf leuk vindt ?
Jij trekt toch ook kleren aan die jíj leuk vindt in plaats van kleren die je vriendinnen leuk vinden.

Als dat kind lipgloss en mascara opdoen leuk vind laat haar dan for gods sake please :’)