Make-up tijdens seks dragen.

Ik las net dat sommige meiden geen make-up op hebben tijdens seks?

Ik heb standaard gewoon oogpotlood,eyeliner&mascara op me ogen :stuck_out_tongue:
Loopt nooit echt uit ofso?
Zit ook niet met me gezicht in een kussen te poeren

ene keer wel ander keer weer niet

njaa … of je moet er zin in hebben om elke keer ff het moment te onderbreken om je make-up steeds weer te verwijderen …

ik denk niet dat je oogpotlood, eyeliner en mascare hoeft te verwijderen
maar hoeren dragen ook make-up tijdens seks haha…

O oke. Beetje lomp als je het eraf haalt als je het bijna gaat doen.

ben ook een hoer :blush:

Leuk!

Wtf boeit dat nou?

Als we overdag seks hebben draag ik meestal nog make-up. Als ik klaar ben om te gaan ‘slapen’ en we hebben seks draag ik geen make-up.
Ene keer wel andere keer niet, maakt het iets uit ?? ;p

Ik ga me echt niet speciaal opmaken voor de seks.
Of gaat het daar hier niet over?

Weetniet, bij sommige blijkbaar wel ivm met erg uitlopen ofzo.

Naja meer dat je het er egt speciaal afhaald voor seks.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb make -up op
Ga het niet xtra eraf halen
Ik slaap ook gewoon met make-up

Ik heb nooit make-up op, alleen op en heeeele speciale gelegenheid maar die zijn er maar zelden, haha.
Dus heb daar tijdens de seks ook geen problemen mee (:

Lol@ik ben een hoer.

Ik vind dat je het gewoon moet laten zoals het is. Het kan natuurlijk het genot van de jongen verminderen als het meisje ‘‘eventjes de badkamer ingaat’’.

Als ik het op dat moment op heb laat ik het op ja. Ik zie t al voor me “Ja wacht even schat, ik moet eerst mijn make-up afdoen!”

Ik haal sowieso 's avonds mijn make-up eraf dus dan is er niks aan de hand. Overdag moet ik meestal wel een beetje bijwerken achteraf maar ik draag niet veel make-up dusja.

Óf niet. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mijn mascara loopt soms wel een beetje uit (een klein beetje zwart net onder m’n ogen - geen enorm wasbeer-effect hoor :stuck_out_tongue:), maar mijn vriendje vindt dat juist wel sexy. Mijn woeste haren, rode wangen en uitgelopen make-up :stuck_out_tongue: Moet zeggen dat ik daarna wel even de uitgelopen make-up weghaal, maar zou het inderdaad niet speciaal ervoor erafhalen ofzo. Heb ik op dat moment geen zin in en mijn vriendje waarschijnlijk ook niet.