Make up palette van ebay

Hallo,

Ik heb gisteren een make up palette gekocht op ebay en vroeg me af wie er nog maar daar een make palette besteld had en hoe de kwaliteit is. Ik hoor alleen maar goeie dingen erover.

En nog een vraagje, deze heeft niets met beauty te maken maar hoe lang duurde het voordat je het binnen kreeg? Ik heb betaal met paypal via mijn bankrekening.

xxx Fleur

de kwaliteit is zeker goed! suuuper veel pigment. uhmm naja, ik had m gekocht toen er gratis verzending was en dat duurde dus 2 maanden:S er was nog iets fout gegaan ofzo… maar anders 10 dagen tot 4 weken denk ik…

mijne is nog onderweg =)
ik laat het wel weten als ik em heb

Zou ik een link mogen van het pallet, want ik heb ook interesse, maar ik weet niet welke jullie bedoelen [a]

http://shop.ebay.nl/?_fro…_sacat=See-All-Categories

Hier staan ze allemaal :wink:

Ik vraag me af is dit allemaal betrouwbaar (ik ben echt een dummie in ebay…) want ik ben wel geinterseerd…

Heb je die met paypal via creditcard of bankrekening betaald? Ik heb namelijk dat laatste gedaan en vraag me af hoe snel dat gaat :slightly_smiling_face:

Ik mag toch hopen dat je weet dat ebay geen winkel is en dat er miljoenen verkopers op zitten die allemaal weer andere producten verkopen?

Bij iedere verkoper is dat dus anders.
Je zou ons eerst moeten vertellen van wie en uit welk land dat dan komt voordat wij weten of t goed is of niet.

Ik heb de mijne gewonnen voor 1 cent + 9,99 verzendkosten. Oftewel, ik had een 120 palette voor 10 euro. :slightly_smiling_face:
Maar het is een 60 palette geworden want mn pa heeft de helft op de grond laten vallen en alles was gebroken enzo, zijn nog een paar dingetjes over, de rest heb ik weggegooit omdat álles op de grond lag…

Ja dat weet ik :wink: Maar ik vroeg me af wat jullie ervaringen ermee was maakt niet uit waar die vandaan komt ofzo.
Zonde dat die van jou gebroken is. Hoe lang duurde het bij jou ongeveer voordat je hem in huis had? Die van mij komt uit Manchester, United Kingdom.
Het is deze link: http://cgi.ebay.co.uk/ws/…iewItem&item=150421239693
Alleen de verkoop is nu volgens mij gesloten.

Ik heb een 120 palette trouwens, niet 88.
Maar die van mij kwam uit hong kong en ik had m binnen 2 weken.
Netjes verpakt etc. Ik had wel verwacht dat dat hele ding uit elkaar zou liggen als hij aan kwam. Kwaliteit is wel ok, niet alle kleurtjes zijn even lekker te gebruiken, maar ik weet inmiddels wel welke dat wel en niet zijn.

De verkoopster bunbuncity is erg aan te raden. Zeer goede kwaliteit, netjes verpakt en erg betrouwbaar.

He, dat palette heb ik dus ook ^^ Alleen andere verkoper.
Bij mij is die met geel erin nu dus weg.
Ik vind de meeste kleurtjes wel fijn werken, behalve een aantal waar een soort glittertjes in zitten, die brokkelen heel snel.

kun je misschien link sturen ofzoo ?? Of is het ook van Ebay?