Make Up Organizer.

Hi!

Langzamer hand begint mijn make up stash meer en meer uit te breiden. Nu ben ik een ontzettend rommelig dus ligt alles gewoon over mijn bureau heen. Nu ben ik opzoek naar een make up organizer. Nu heb ik op www.make-up-your-stash.nl wel wat dingen gevonden, maar de mooiste/leukste die ik had gezien was toch nog wel wat aan de dure kant. Ik wou het niet opgeven, want ik wist zeker dat er ergens een goedkopere versie van was. Maar waar? Wat voor organizer gebruiken jullie voor je make up stash?
Let me know!

Lots of love,

Ik heb meerdere bakjes gehaald bij de Xenos, toen voor €1. Ze zijn rechthoekig en er zijn oude folders uit China in verwerkt als ‘‘buitenkant’’.

Ik heb er 4. 1 voor mijn gezicht, 1 voor lippen, 1 voor ogen en 1 voor haardingen. Dit werkt nu prima voor mij, omdat ik geen grote pallettes heb. Maar als ik dat soort dingen wel ga aanschaffen moet ik iets anders bedenken.

Ik heb dit zelf gemaakt;

Daar berg ik mn kwasten in op.

En de rest ligt nu in een ladekastje.
Ik heb alle ‘glossybox’ doosjes bewaard en daar heb ik zegmaar opbergvakjes van gemaakt :slightly_smiling_face:

Ik heb alles in een fruitmand gepleurd. :’)

Ziet er mooi uit! hoe heb je het gemaakt?

Plaatje lexaan uitgesneden, toen gekeken hoeveel kwasten ik had en hoe dik die ongeveer waren, en dan alle gaatjes boren, dan het lexaan buigen en dan een stripje rubber eromheen zodat t lexaan niet meer scherp is waar t gesneden is. :slightly_smiling_face:

Het is waarschijnlijk niet meteen een optie voor je maar ik heb via marktplaats een toilettafel gekocht, dat is echt heel fijn! Zo heb je al je make-up en beautyspullen op 1 plek en een fijne plaats om je op te maken.

Ik heb van die gevlochten bakjes van de Hema -geloof ik- in allerlei soorten en maten.
En een glazen bak met steentjes waar ik mijn kwasten in zet.