make up op vakantie?

hooi!
Gewoon ff een vraagje.
Doen jullie altijd make-up op als je op vakantie bent? En sta je daar dan altijd sochtends en 's avonds in het toiletgebouw om het erop en eraf te halen, want als ik het eraf haal zit altijd heel mijn oog onder het witte spul en dan schaam ik me zegmaar een beetje dood. Dus ff een vraagje hoe jullie dat doen :stuck_out_tongue:

Ik heb wel make-up op op vakantie, maar wij zitten altijd in een bungalow ofzo :stuck_out_tongue:

ik zit in een tent :pensive:

neem een spiegel mee en haal het eraf in je tent.

haha, dit wilde ik ook zeggen :stuck_out_tongue:

Ik doe altijd make-up op en dus ook op vakantie. Wel doe ik dan alleen maar mascara, oogpotloodje en concealer op. En dan doe ik dat op/af in het toiletgebouw. Kun je dan voor op vakantie geen andere soort make-up remover gebruiken?

nee, het is zegmaar een tentje :stuck_out_tongue: waar je niet in kan staan.

Maar ik koop wel een andere remover :stuck_out_tongue: xD

Uhmm… hoezo moet je speciaal staan om je make up eraf te halen XD ?!!

Neem gewoon pads mee op olie basis,

Ja indd, of van die doekjes.

Toiletgebouw?

O wacht, is jouw vraag alleen bedoelt voor mensen die kamperen?
Ik kampeer namelijk nooit, dat ga ik echt niet voor me lol doen.
En ja, ik draag make up op vakantie, zie geen reden waarom ik dat niet zou doen.

Ik ga in de zomervakantie in een vakantiehuisje slapen in zeeland en ik ga wel make up meenemen want ik ga elke dag ergens heen enzo. En dan wil ik er wel een beetje goed uitzien :wink:

Wij kamperen altijd… maar ik doe nooit zo veel op ook omdat je toch gaat zwemmen enzo. Ookal is het waterproof toch loopt het dan wel een beetje uit vaak…
Ik doe eigenlijk nooit foundationspul op, alleen een beetje waterproof mascara, en dat haal ik er of in de tent of in het toiletgebouw af.

Sommige makeup loopt uit met de zon.

hmm… ik kampeer de laatste tijd ook bijna nooit meer. en anders meestal in een bungalow ofzo, maar toen ik kampeerde was ik nog jong dus droeg ik nooit makeup. anders zou ik gewoon naar het toilet gebouw gaan…
en licht eraan of je de heledag gaan zwemmen en zonnen. soms kan je beter geen make up op doen.
zodat je huid goed kan luchten enzo in de zon. en goed kan bruinen. snapje een beetje? :grin:

Wat een hoop vooroordelen. Jullie denken dat als je op vakantie gaat, je:

• naar een camping gaat
  • naar een warm land gaat

Dat slaat echt nergens op. Ik ga deze vakantie naar Berlijn, en daar is het nu zo’n 19 graden. Ik snap niet waarom jullie er allemaal van uit gaan dat als je op vakantie gaat, je naar een warm land gaat om daar op een camping te gaan zitten.

nee idd, hoeft ook niet altijd. Maar ik had al gezegd dat ik ging kamperen. En ik ga btw naar zeeland, dus dat is niet zo warm xd

in berlijn is ook zon neem ik aan? :’)
&hoezo vooroordelen. ze zeggen alleen dat ze -of naar de camping gaan, -of in een bungalow zitten
ik kan uit die reacties niet opmaken dat hun het normaal vinden/ ervanuit gaan dat als je op vakantie gaat, gelijk in een camping op een warm land moet zitten.

of snap ik dit nu allemaal verkeerd.

=

Wij zitten ook altijd in een bugalow !
dus ik neem altijd een toilettasje mee met spiegeltje erin & een paar watjes en make up remover mee ! :slightly_smiling_face:
Dus ik hoef niet naar zo’n 1 of ander toiletgebouw.