Make-up op of niet?

?

Je moet gewoon dragen wat je mooi vindt, dit kunnen wij niet zeggen.

ja ga in full drag

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee, maar ik zou gewoon doen waar je je goed bij voelt. Als je make-up echt opwilt, een beetje mascara of oogschaduw. Ik loop nog steeds zo vaak zonder make-up rond, en soms met wat meer.

okethnx

Ik weet niet waarom je je begin post weggehaald hebt? Maar ik vind je nog een beetje jong voor make- up.

Ik zeg geen make-up.
Meisjes van 12 hoeven nog niet met een laag foundation of mascara rond te lopen.

Dat hoeft ook niet.
Een zacht glosje vind ik wel oke.
Maar oogmake-up en foundation/poerder: NOT

Ik droeg zelf op die leeftijd wel mascara, hoor. Zo raar is dat niet. Waarom zou je te jong zijn? Leeftijd is maar een getal. Ik ken genoeg meisjes die goed met make-up om kunnen gaan en het ontzettend leuk vinden om ermee te experimenteren.

Toen ik 12 was deed ik altijd een beetje oogpotlood en labello op, pas na mijn 13e begon ik met mascara.

Op mijn 12e deed ik alleen mascara, vind ik opzich wel kunnen.

Ik deed af en toe make up op, en ik ben pas begin dit jaar, 15 jaar, begonnen met echt elke dag :slightly_smiling_face: Zolang jij je prettig voelt zonder make up, moet je dat niet op doen. Alleen maar gedoe ;p

toen ik twaalf was zat ik in de 1e en droeg alleen een beetje mascara, dat vind ik wel kunnen. maar foundation …nee en oogpotlood ook nog niet

Hoeft niet. En als je het wel wilt, doe subtiele mascara en wat labello/vaseline op, dat staat natuurlijk en toch mooi :slightly_smiling_face:

op mijn 13de begon ik met alleen klein beetje mascara.
Je bent 12 begrijp ik (beginpost is weggehaald) dus dan zou ik zowieso nog geen foundation opdoen of zware oogmakeup! Make up is eigenlijk zoals een drug, op het moment dat je het opdoet kun je niet meer zonder. Zo geldt het toch bij mij.
Maar meisjes beginnen steeds vroeger met make-up te experimenteren dus ja je moet het zelf maar weten. Kunnen wij moeilijk voor je gaan bepalen :slightly_smiling_face:

je bent nog jong je hoeft niet gezicht vol met make up op te doen