make-up naar school

Ik heb een probleem :couplekiss_man_woman: ik draag zinds kort make up naar school :zit nog op de lagere ik ben 12 Maar ik zoek leuke ideen voor als ik make up naar school opdoe :cold_sweat: mag alleenmaar lipgloss oogpotlood en mascara help plz :four_leaf_clover:

LOL zoveel heeft dat niet met seks te maken toch? x] Je hebt het denk ik bij de verkeerde categorie gedaan.

Anyway, een tip: doe het rustig aan met make up anders zit je elke dag onder tegen de tijd dat je 14 bent, want dan wordt het een gewoonte en dan ga je steeds meer gebruiken.
Een beetje lipgloss en wat mascara is genoeg.

Waarom staat dit bij Seks & zo?..
Gewoon mascara op doen of niets, JE BENT 12!

Pff alsjeblieft zeg…
Ik ga hier niet eens op reageren.

op school schelden ze me erom uit:X

weet niet dat het bin seks en zo staat kan ik niets aan doen hoe verander je dat dan:wink2:

Rare school heb je dan.

Ik zou sowieso nog geen oogpotlood doen, want dat heb je echt nog niet nodig. Ik zou een beetje lipgloss doen en als je een feestje hebt ook een beetje mascara. Maar dagelijks dus houden bij lipgloss.

joh

Nou oke dat is misschien een beetje overdreven.
Maar alsjeblieft zeg, je bent net 12.
Je moet blij zijn dat je wat make-up moet dragen.
je kan ook beter wachten totdat je zeker weet hoe je het aan moet brengen…
Het ziet er echt niet als iemand van een jaar of 12 ‘er bij wilt horen’ door make up te dragen maar geen idee heeft wat make up nu precies is.
Wacht gewoon joh, houd het nu nog bij mascara, je bent echt niet verplicht om make up te dragen als je 12 bent.
ZEKER niet op de basisschool, ik kan me zelfs nog voorstellen dat ze je alleen maar raar aankijken omdat je het draagt op de bassischool, iig heel veel draagt.

dubbel

Op school schelden ze je uit omdat je make-up draagt? Of omdat je geen make-up draagt?
Ik snap het niet helemaal…
Anyways, ik droeg op de basisschool geen make-up. Als jij dat wel wilt doen, prima. Maar (zoals JohnnyBGoode ook zegt) doe het rustig aan met make-up.

Je moet niet verwachten dat je nog meer normale reacties krijgt als je zelf zo gaat reageren

Ik vind lipgloss mascara en oogpotlood al behoorlijk veel voor 12 jaar…

leuke ideeen? met alleen maar mascara, oogpotlood en lipgloss…

Ik droeg toen trouwens geeneens make-up.

Ik hád toen nog niet eens make-up, maar ik zou het bij lipgloss en mascara houden, oogpotlood wordt echt te veel!

Jemig… je bent 12… als mn zusje oogpodlood op zou doen, zou ik haar echt niet naar school laten gaan! Ik draag nu meestal op een schooldag aalleen nog maar mascara, ik ben 14… Het word anders gewoon veelste veel!
Ik zou zeker ook niet echt lipgloss op doen, doe anders een labello op ofzo, die helpt je lippen gewoon, en glimt misschien ook nog een beetje!
Mascara kan opzich wel, maar niet te zwart en te dik!

OMG ALLEEN NOG MAAR MASCARA OOGPOTLOOD EN LIPGLOSS? ik zou sowieso gelijk concealer foundation eyeliner lipstick en blush halen en dat ook gebruiken!!!

nope geen ideeen.