make-up merken bruine huid

ik gebruik vooral black opal, maar ik snap je punt niet. je hebt ook prima foundation voor bruine huid bij merken als essence.

ik ben een halfbloedje om het even plat te zeggen en zelfs de donkerste kleur van essence is te licht voor mij :frowning_face:

Bij de Etos heb ik laatst heel veel gezien, bij het Kruidvat juist weer niet. Misschien ligt het erg aan de fillialen.
Maar bij bijvoorbeeld de Douglas hebben ze het vast sowieso wel!

Tja anders enige andere optie die ik kan verzinnen is samples opvragen via internet om te kijken welke foundation goed is voor jou, en dan online bestellen?

Die nieuwe fit me foundation had vrij donkere tinten! En bij rituals vind je ook make-up voor donkere huiden (:

Ja je komt gewoon snel uit bij de duurdere merken zoals mac helaas. En ik met mijn lichte huid heb ook vaak het probleem met het zoeken naar de juiste kleur helaas.

Ja je komt gewoon snel uit bij de duurdere merken zoals mac helaas. En ik met mijn lichte huid heb ook vaak het probleem met het zoeken naar de juiste kleur helaas.

In Stockholm was ik in een winkel van FACE Stockholm make-up en ik zocht een foundation. Ze hadden echt heel veel keuze (zeker 30 kleuren), waaronder ook donkere tinten tot heel donker. Misschien hebben jullie er wat aan, het is echt een supergoed merk :slightly_smiling_face:

Ik heb alle foundations wel geprobeerd en ik kreeg van alle of een soort roze masker of inderdaad oranje vlekken… :S

heb bij la morena beauty in oegstgeest foundation van Youngblood gekocht
en ik heb de perfecte kleur gevonden (ook in daglicht, wat vaak ook nogal tegenvalt bij andere merken!)
Het is minerale make-up, dus je huid kan ook blijven ademen

je kan bij haar ook via de site bestellen. www.lamorenabeauty.nl
Hoop dat je hier wat aan hebt, zou zeker even gaan kijken!

Groetjes

Arkasha

Loop gewoon een toko binnen
Toko is een buitenlandse supermarkt die soms ook nog makeup verkopen
Of zwarte kappers hebben dat ook