make-up merken bruine huid

heej, ik heb een chocolade bruine huidskleur(nou iets lichter in de winter) en ik zoek make-up merken voor mijn huidskleur die bij voorkeur niet zo duur zijn. Ik heb van het merk Black-Up wel een foundation gekocht maar daar kreeg ik oranje vlekken van en het was duur. Dus hopelijk hebben jullie nog tips xx

Bij de douglas hebben ze misschien wel wat, of ICI Paris?
Ik dacht dat ze bij grote Etos filialen ook een merk hadden voor de donkere huid.

Heb ook zo’n huidskleur maar ik draag dus nooit foundation
Als je dicht bij amsterdam woont kun je haarwinkels binnenlopen
die verkopen ook goedkoop&duur donkere huid make-up

.

Ik zou gewoon een kijkje nemen bij de Kruidvat/Etos. Daar hebben ze in ieder geval make-up voor een redelijke prijs.
En als je wilt weten wat bij je huidskleur past zou ik gewoon echt naar een winkel gaan als ICI Paris, en daar om advies vragen.

Ze verkopen niet bij kruidvat en etos voor donkere huid foundation

Jawel bij de Kruidvat heb je wel foundations voor de donkere huid. Zoals die van L’oreal True Match.

Nouja, ik zou geen idee hebben eigenlijk. Aangezien ik zelf juist een hele lichte huid heb let ik daar niet echt op. (: Maar het leek me wel logisch eigenlijk…

http://www.etos.nl/beauty/black-opal

Etos heeft Black Opal, heb je daar al eens naar gekeken?

Voor echt een chocoladebruine huid heb ik eigenlijk nog niet zo heel veel foundations gezien bij de gewone drogist? Ik denk dat je al snel op de duurdere foundations uitkomt zoals die van MAC. etc…

Van Sleek cosmetics hebben ze meestal ook donkerdere kleuren.
Ik heb ze gezien bij de Afro winkel in Den haag.

Dat merk hebben ze helaas niet in de winkel bij mij in de buurt maar toch bedankt!

Waar in Den Haag is die winkel? in het centrum of er ver buiten?

Dat vraag ik me nou ook altijd af! Ik ben hindoestaans en heb dus ook een donkere huid, maar kan nooit een goede foundation vinden. Dus up voor jou

Upp voor jou!

haha dankje, echt fijn dat er mensen met hetzelfde probleem zijn en weten hoe frustrerend het is! me ouders begrijpen het niet en me vriendinnen die een wit huidje hebben hebben geen moeite met foundation zoeken! dus thanks

Ik heb nu Skin matching foundation 695 (Cocoa Light) van NYC, maar die vind ik niet zo goed helaas. Hij was wel goedkoop, maar 5 euro.

up

Sleek kan je ook bij boozyshop bestellen, linkje. En om te kijken of de kleuren goed zijn kan je googlen, gewoon sleek foundation swatch intypen bij afbeeldingen.

Er is een heel fijne foundation uit van Lancome ook voor de bruine huid. Ik heb nu een testertje en hij is perfect! alleen ben ik dan wel weer 40 euro kwijt als ik hemkoop…