make-up loos

vertel: is er bij jou een groot verschil als je geen make-up op hebt? dragen jullie veel make-up? foto’s plaatsen is wel leuk ook al denk ik dat niemand dat wil haha (’: ik niet iig, want ik lijk dan 8! ik ben benieuwd, want veel meiden vinden zichzelf lelijk als ze make-up loos zijn, en dat vind ik echt jammer. x

hmm ja ik wil opzich wel foto’s plaatsen maar camera is leeg haha:P
doe ik andere keer!

het grote verschil? met makeup spreken m’n ogen meer dan zonder
en zonder makeup heb ik echt hele erge wallen :stuck_out_tongue_winking_eye:

ook leuk: ik heb best een lichte huid, en ook een koude (dus roze tinten)
door de foundation die ik draag krijg ik een zomerse gloed erover (omdat die wel m’n huidskleur is maar dan een beetje in warme tinten zegmar)

ookal draag ik alleen mascara, ik vind het verschil best groot maar misschien vinden andere dat niet…

ik vind het verschil heel groot, maar vriendinnen van mij niet.
ik draag ook geen foundation ofzo want ik heb een hele egale huid
zonder veel puistjes en/of oneffenheden.
maar nu ben ik ziek en zijn mijn ogen een beetje ontstoken
dus ik lijk op een spook! haha

heel groot verschil!
Met make-up spreken mn ogen meer en heb ik geen wallen.
en als ik mn gezicht ‘shape’ heb ik veel meer jukbeenderen, minder dikke wangetjes haha

Ik doe meestal gewoon mascara en soms oogpotlood.
als ik foundation opdoe is het er meestal héél snel terug af omdat ik mezelf mooier vind zonder die foundation :stuck_out_tongue:

op schooldagen enzo doe ik altijd foundation en mascara
Als ik met vriendinnen ben gewoon alleen foundation. Het liefst ga ik dan helemaal makeuploos maar ik heb nogal last van puistjes dus die verberg ik liever =D. Maar als ik gewoon een egale huid had dan zou ik ook zonder make-up naar school gaan. Lekker makkelijk haha.

Foundation, mascara en soms best donkere oogschaduw.
Ik vind het verschil groot en vind make-up lekker zitten.

Ehm doe nooit echt makeup up. Vroeger wel; oogschaduw, oogpotlood. Nu alleen lipgloss vind het tijdverspilling zo in de ochtend, daar heb ik helemaal geen tijd voor en ik vind het iritant. En poeder en foundation in mijn huidskleur heb ik nog nooit gezien, ga het ook niet zoeken trouwens^^
zonder-
http://i466.photobucket.com/albums/rr24/JCTWGURL/746338133_5_19lk.jpg

met-
http://i466.photobucket.com/albums/rr24/JCTWGURL/1105504480_5_6iIE_3.jpg

Mensen hebben bij mij vaak niet eens door DAT ik make-up op heb (redelijk veel trouwens), maar, ja, ik vind mezelf er echt anders uit zien zonder make up. Ineens allemaal rode vlekjes en wallen :frowning_face:

Ja dat had ik ook, dus toen dacht ik als ik het niet voor mijzelf doe, en mensen om mij heen merken het niet voor wie doe ik het dan wel?
Vandaag heeft een donkervriendinnetje poeder op mijn hoofd bepoederd, vervolgens ben ik iedereen gaan vragen of ze iets anders aan mij zagen,alleen zag niemand wat.

mijn wimpers zijn blond dus het valt heeeel erg op als ik geen mascara opheb, dan lijk ik net 10 jaar en alsof ik doodmoe ben haha dus heb eigenlijk altijd een beetje mascara op als ik wegga

Ja maar dat is toch juist iets goeds? Als ze niet een hele plamuurlaag zien ? ;p

Ik draag gewoon foundation, omdat ik er dan minder dood uit zie. :’’). Maar inde zomer draag ik geen foundation of poeder want dan heb ik een kleurtje dus dat ziet er al wat levendiger uit. En ik gebruik ook mascara en oogpotloo.d

Ja daarom, toen wist ik weer zeker dat ik er never nooit aan ga beginnen. Niemanddie het ziet, ik vind het vervelend nu is iedereen blij=)

mijn tante had mij een keer helemaal niet herkent omdat ik geen make up op had.
Ik zie er best anders uit zonder make up.

Als ik geen mascara op heb heb ik hele kleine ogen en als ik lach lijkt het net alsof ze dicht zijn. Met mascara op is dat minder. Maar goed. Ja, ik zie er erg anders uit. Ik zal later wel een foto plaatsen :] zit nu op andere pc :wink:

Ik denk wel dat je het verschil kunt zien.
Ik vind persoonlijk dat mensen in mijn omgeving er een stuk minder energiek uitzien zonder make-up.

Zelf draag ik het gewoon altijd als ik uit huis ga (m.u.v. hardlopen), gewoon omdat ik mezelf met make-up mooier vind.

Mensen vragen altijd of ik ziek of moe ben als ik geen make-up draag.

Ik zie er echt ziek uit zonder make-up. En ik gebruik niet eens zoveel: eyeliner en mascara. Heel soms ook wat foundation als ik wat rode plekjes heb ofzo of wat poeder.

ik draag geen make-up. soms op feestjes doe ik wel wat mascara,lipgloss en oogschaduw op. Maar ik ga niet met make-up naar school.