make-up lang opblijven ?????

[b]mijn vraag is dus:
hoe ik mijn foundation en andere make-ups van op mijn gezicht (lang) heel de dag door (8u ofzo) op mijn gelaat kan blijven ?
ik weet datje een nachtcreme of hydracreme eronder moet smeren , en na de foundation poeder

maar tog zie ik na een paar uur dat mijn make-up niet zo veel meer overschiet invergelijking met het begin…

hebben jullie tips ?
ik heb gehoort van haarlak spuiten op je gezicht maar dat is slecht voor je huid naar het schijnt ?

ik wil dus echt dat mijn make-up goed blijft op mijn gezicht … alvast bedankt voor julie tips ![/b]

Je kunt een primer gebruiken als basis onder al je make-up.

Er is ook een speciale spray die er voor zorgt dat het langer blijft zitten. DIe wordt in dat filmpje laatst van dat meisje met acne gebruikt!

wat is de prijs daar dan van? ik heb gehoort dat dat redelijk duur is …

Voor je ogen oogschaduwbasis, en voor de rest van je gezicht gewoon base. Te koop bij de Hema voor een euro of 3… Valt wel mee dus?

Primer!

werkt het echt goed een primer en is het slecht voor je gelaat ?
is dat dan eerst dagcreme daarna primer en daarna de rest(foundation,poeder,…) ?

sorry voor de vragen :d van die primer ken ik niet zoveel …

Primer, facemist, poeder, oogschaduwbasis, halverwege eens bijwerken, …

En haarlak lijkt me echt een heel slecht idee.

dagcreme, primer, oogschaduwbasis

Primer :slightly_smiling_face:

ahja dankjewel ! en die elf spray ziet er mij super intressant uit ,waar kan ik dat halen ? heel erg bedankt helloMona :slightly_smiling_face:

danku iedereen voor jullie reactie’ss !!! :grinning: