Make-up lang houden + vlechtjes

Ik heb dus vrijdag mijn 100 dagen en we gaan met de hele klas naar bobbejaanland. Maar ik vroeg me af hoe ik mijn make-up de hele dag netjes moet houden? Want we gaan in waterattracties enzo en ik mijn bang dat al mijn foundation er gewoon gaat afglijden.
Ook gaan we verkleed als heidi in tirol en gaan we dus vlechtjes in ons haar maken maar ik wil natuurlijk geen tuttige vlechtjes. Dus heeft er hier soms iemand foto’s van mooie vlechtjes?

niemand.

Visgraatvlechtjes?

ik ben niet de juiste persoon voor heidivlechtjes dus up ofzo xD

Over die vlechtjes weet ik niet xd
Maar moet je perse foundation op?
Anders doe je dat toch gewoon een keer niet.
Of je neemt je foundation mee en je gaat het bijwerken in de wc ofzo :stuck_out_tongue:

vissegraatvlecht ?
en wat is 100 dagen?:") sorry als ik nu dom ben.

haha vroeg ik me ook al af!?

100 dagen vieren de 6ejaars in school als ze nog maar 100 dagen les hebben. In Belgie is dit zo :slightly_smiling_face: het is altijd een leuk gedoe voor de jongere jaren. Nouja bij ons op school dan. Volgend jaar vier ik het :slightly_smiling_face:

OT: laat die foundation gewoon voor één keertje?

Dit is oorspronkelijk inderdaad wanneer je nog 100 dagen les hebt. Maar bij ons zijn het er eigenlijk maar 40 meer. :grinning_face_with_smiling_eyes: Valt bij ons een beetje laat.

Ik denk dat ik gewoon wat make-up gaa meenemen en dan bijwerken ofzo.

Problem solved?

aaah, oke ik snap het.
nog nooit van gehoord :grinning_face_with_smiling_eyes:
draag gewoon een x geen foundation,
of poeder. dan blijft het wel beter zitten. of watervaste foundation?

ik zal geen foundation opdoen. maar wél waterproef mascara. en dan bedoel ik niet goedkope van 2 euro maar 1 van een wat betere kwaliteit. dan weet je zeker dat je geen panda oogjes krijgt. wil je oogpotlood op? dan zal ik ook een waterproef oogpotlood of nouja wat dan ook kopen/gebruiken. voor de rest kan je wel wat concealer op je puisjtes of zo doen maar dan is de kans wel groot dat je het zo nu en dan moet bijwerken. neem een spiegeltje mee in je tas dan hoef je niet steeds naar een wc. dan kan je 't bijwerken wanneer je in een lange rij staat of zo :stuck_out_tongue: oohjaa wanneer je van jezelf geen gekrulde wimpers hebt en je krult ze elke dag, dan kan dat dan ook wel achterwege laten. gekrulde wimpers + water is geen goede combinatie. dag dag krul. (noujaa dat is bij mij dan altijd zo).
en over je vlechtjes, ik ben zowieso geen vlechtjes type. ik vind vlechtjes altijd zo snel kinderachtig enzo. ik zal 2 vissengraadvlechtjes doen of gewoon 2 slordige normale vlechtjes.
veel plezier alvast :slightly_smiling_face:

vlechtjes zijn nooit mooi.

ik zou ook geen foundation opdoen, maar je kan idd toch gewoon waterproof mascara opdoen
en als je oogschaduw of oogpotlood op wil doen kan je een potje siliconen van MAC kopen, dat houdt de make up erg goed vast! het is wel prijzig maar je kan er heel lang mee doen hoor!

geez, je gaat gewoon pret maken met school. Dus laat je make-up thuis, en doe gewoon van die ouderwetse vlechtjes in je haar

Uhm, ik denk niet dat iemand uberhaupt let op hoe je eruit ziet na een wildwaterbaan ofzo?
En gewoon wat vlechtjes… En anders vlecht je het in?

http://www.blog.rm-uk.com/wp-content/uploads/2008/08/blake-lively.jpg

GOOGLE.

foundation spoelt er niet makkelijk af, vind ik persoonlijk. En je kan toch gewoon een visgraatvlecht maken? dat is niet zo moeilijk, en het staat ook leuk.

Gewoon even Google en Youtube gebruiken.

het is geen miss verkiezing.

Je kan je foundation altijd meenemen en dan bijwerken in de toiletten ofzo,
of wat ik altyd doe als ik uitga; ik spray haarlak in myn gezicht, zo blijft je make-up langer zitten. Het werkt echt!