Make-up kwasten

Er word vaak gezegt dat kwasten van dierenhaar beter zijn dan kwasten van synthetisch haar. Maar waarom?

geen idee :flushed:
upje danmaar

Volgens my klopt dat niet
want bij dierenhaar kan ik altijd de haren eruit trekken / verlies haren en die van synthetisch niet mja :stuck_out_tongue:

Miss omdat die fijner ofzo zijn en de make-up dan beter kunnen verdelen ofzo…?
Oke, laat maar. up ^^

die zijn beter te onderhouden engaan langer mee
syntetische kwasen (niet een alte goede kwalitijd) kan je meestal niet wassen en als je het wel kan moet dat uiters voor zichtig

maar de body shop heeft goede syntetiesche :slightly_smiling_face: en zijn supper zacht ^^

dierenhaar zou je poeder beter vasthouden waardoor je het preciezer kan verdelen ofzo. maar ik weet ook niet waarom :s (ik gebruik gewoon synthetisch, prijzen van dierenkwasten in de winkels zijn poeh!)

ow oke :slightly_smiling_face:
thanks voor jullie reactie’s

ik heb er een paar maar de meeste heb ik ook gewoon plastic fantastic XD , allen me oog schaduwkwas en poeder kwast ö heb ik dierlijk

en ja ja de prijs is verschrikelijk :frowning_face:

Essence en Catrice hebben kwasten van dierenhaar, speciaal voor minerale make-up voor 2,49. Ze werken supergoed.

klopt moet beter zijn !

om ze te reinigen is het beter en het gaat beter op je huid dan de andere kwasten en ze moeten beter zijn qua houdbaarheid

Ik zag een x zo’n borstel voor blush van Catrice, die was volgensmij wel zacht.
Maar hoe zien die er van Essence uit?
Ik zag bij Essence alleen maar die borstels voor het blenden van je oogschaduw, of zijn er nog meer van?

even iets anders, hoe reinigen jullie je kwasten?

met babyshampoo en lauw warm water!

Ik vind synthetisch juist handiger…