Make-Up kwasten

Hee!
ik ben opzoek naar een goede make-up kwast (eigenlijk een foundation kwast) maar ik wil liever niet een al te dure (ik weet dat kwaliteit nou eenmaal wat kost…)
maar ik hoopte dat iemand misschien een niet te dure foundation kwast heeft, die ook goed werkt:)

tsja wat noem je duur? die van gosh is naart schijnt fijn maar die kost wel rond de 10 euro denk ik.

nee 10 euro vind ik niet duur. maar wil er liever niet meer dan 20 euro aan uitgeven…:wink:

nou ik zou naar die van gosh kijken.

of als je online mag bestellen: www.eyeslipsface.be, hun gewone powder brush van de studio line (niet die voor het hele gelaat) is een IDEALE dupe voor de MAC 187 en is echt super om je foundation mee aan te brengen :slightly_smiling_face: werkt als een stippling brush! echt heerlijk, ik gebruik hem heel vaak sinds ik hem heb! kost ook niet veel :wink:

WOW zijn die kwasten maar 1-4 euro?!?
Alleen, ik woon in nederland, verzenden ze daar ook naartoe? (ik zie overal staan verzendkosten in belgie 6 euro)
maar dat is echt een hele goede tip!:slight_smile:

ja dat doen ze ook maar dan werden de verzendkosten ineens 12 euro denk ik… maar hun studio line kwasten zijn super en uit hun gewone lijn is hun oogschaduwkwast heerlijk <33

12 euro?!?
dat vind ik dan wel weer veel worden…:frowning_face:

waar in nederland kun je de gosh kwastenset kopen?
want ik heb ze nog nergens volledig gezien?

tsja als je dan nog vanalles bij besteld valt het nog wel mee of met een groepsorder meedoen.

maar als je echt alleen voor die kwast besteld word hij ineens wel heel duur ja…

Zoeva.de
Ik heb ze zelf niet maar Cinthya (zoiets) had een keer een filmpje gemaakt en was er erg tevrede mee (weet niet hoe duur ze waren, volgens mij 10 euro) & als je niet uit duitsland wil Gosh inderdaag of bodyshop maar die zijn wel weer wat duurder

die van bodyshop zou ik niet nemen, die krijgt geen goeie score op makeupalley

Ik heb er een van Sephora. Die was geloof ik 15 euro, maar die vind ik persoonlijk erg goed.

tja; of ik open een besteltopic voor E.l.f…
dat kan ook… maar ik heb geen idee hoeveel intresse daarvoor is