Make-up kwasten van echt haar

Hee!
Ik heb weer even een vraagje. Weet iemand hier misschien in welke winkel(dus niet via internet) je goedkope make-up kwasten kunt kopen van echt haar? Ik hoef niet alle kwasten, ik zou alleen graag een kwast voor oogschaduw en foundation willen. Alvast bedankt. :slightly_smiling_face:

geen idee dat zou ik ook wel willen weten want die andere zijn naar een week of 2 kapot

in de hema! daar heb ik de mijne van want ik wou alleen maar een grote poederkwast en eentje voor oogschaduw en kwou ook niet via internet :slightly_smiling_face: ze kosten iets van 3 euro per kwast denk ik, het zijn de kwasten met bruinachtig haar.

xx

Maar die zijn toch synthetisch, van de HEMA?

Estee lauder en mac zijn van echt haar, misschien dat je ze ergens goedkoop kan halen

Ik denk dat het moeilijk wordt om die dingen goedkoop te krijgen. Ik zou dan gewoon even naar de Douglas of Ici Paris gaan.

je hebt ze zowel in synthetisch als echt haar. de synthetische zijn zwart, die van echt haar bruinachtig, tstaat trouwens ook op het papierdingetje dat eraan hangt dat het echt haar is.

xx

In de bijenkorf in amsterdam bij de mac afdeling. kost alleen wel zoon 40,00, maar dat wist je lijkt mij wel.

voor echt haar betaal je nou ook eenmaal meer… Maar heb geen idee waar je ze dan nog het goedkoopst zou kunnen halen

Ik gebruik die van MAC, die zijn wel iets duurder dan gemiddeld (denk gemiddeld 35 euro voor een kwast voor het gezicht, 25 voor de ogen) maar ze gaan dan ook je halve leven mee. Als je ze goed verzorgt zijn ze de investering waard, want als je om de 6 maanden nieuwe goedkopere kwasten koopt ben je uiteindelijk toch duurder uit.

hema is top hoor :relieved:

edit: bij nader inzien véél te hard!

van GOSH

gosh maar dat verkopen ze niet in alle filialen van de kruidvat, ik heb zelf wel een set via internet, goedkoop en goed!

Hihi, ik heb hetzelfde probleem! Ik wil alleen een grote poeder kwast, van echt haar graag :slightly_smiling_face:… maar niet zo achtelijk duur! 35 euro voor 1 kwast :S dat is nou net iets over mijn budget :slightly_smiling_face:.
Dus die van de Hema zijn van echt haar?? :grinning: Dat zou super zijn!

Hema… dacht het niet. Syntetisch (ofzo)

Ik heb bijna alle kwasten van pupa (verkrijgbaar bij de apotheek of misschien wel bij de etos)
Zijn super fijn en ik vind de prijs redelijk meevallen.

Dierenhaar? :slightly_smiling_face:

HMM ik geloof dat aantal kwasten van Sephora eigen merk van dierenhaar zijn. Ze zijn niet ongeloofelijk duur, maar wel per stuk boven de 10 euro.

Voor de rest heb je ook kwasten van The BodyShop, alleen die zijn synthetisch. Maarrrrrr ze zijn evengoed/beter als dierenhaar kwasten, althans dat hoor k vaak. Ik heb zelf ook een setje van The Body Shop :slightly_smiling_face:

Maar kwasten van syntetisch haar kun je niet wassen… dat is echt irritant!
Weet iemand een manier om syntetische kwasten schoon te maken zonder ze te beschadigen? :slightly_smiling_face:

Ja dierenhaar.