Make up Kwasten Hema

Hey meiden,

Ik lees overal dat MAC kwasten (en make up) super goed en geweldig is…
Maaaaar helaas zijn die dingen zooo immens duur…

Ik heb gewoon kwasten van de Hema…
Zit hier een groot verschil in als je de kwasten gebruikt?
Zie je verschil in het resultaat wanneer je make up op je gezicht aanbrengt met MAC kwasten of met Hema kwasten?

if yes… dan is het misschien toch maar het investeren waard haha.

x

Ik vind de HEMA kwasten ook prima, maar heb die van MAC nog nooit geprobeerd.

ik weet geen verschil, maar de hema kwasten zijn prima (:

de hema kwasten zijn oke

Die van MAC zullen ongetwijfeld beter zijn, maar met die van Hema kom je al een heel eind.

Hoor van veel mensen dat MAC kwasten meer oogschaduw oppakken waardoor de kleur inenser is. Volgens bij is er op beautylab een vergelijkings filmpje geweest tussen Hema en MAC en Serena was heel positief en vond het goeie budget kwasten, volgend mij! Heb zelf ook van de HEMA en ben er tevreden mee, heb ook nog een kwast van GOSH die vind ik ook erg fijn!

Ik heb geen idee. IK heb zelf van allemaal dingen iets haha

Hmmm oke… nou ja… voor dat geld hou ik het wel op Hema kwasten :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf 1 MAC kwast, maar die van de HEMA zijn ook gewoon goed hoor!

Mac is wel beter, maar Hema zal ook gewoon oke zijn. Ik vind ze persoonlijk niet fijn. Je kunt ook op zoeva kijken, die zijn ook heel goed en niet al te duur.

HEMA kwasten zijn een prima alternatief als je het geld niet wil uitgeven voor MAC. Het ligt gewoon aan de borstel, bij de ene HEMA borstel ben ik geen fan (bijvoorbeeld de blending brush en de powder brush, ik vind ze persoonlijk prikken) maar van bijvoorbeeld de platte ogenschaduw kwast ben ik grote fan! Ik heb ook MAC borstels, maar ik geef de voorkeur aan mijn goedkopere borstels (eyeslipsface). :slightly_smiling_face:

Ik vind die van de HEMA helemaal niet fijn.

Ik heb een poederkwast van de HEMA en vind die zelf een beetje… mwah.

Voor foundation gebruik ik liever me vingers.
Maar die oogschaduw kwasten zijn wel gewoon goed.

ik heb een foundation kwast van de HEMA, zou hem niet willen ruilen. mijn zusje heeft daarnaast een dure gekocht, en die is slechter dan mijne.

Ik vind die kwasten persoonlijk echt niet fijn. Ik heb zelf een kwastenset van Zoeva, die vind ik echt veel fijner.

Ik koop al mijn kwasten op ebay, stukken goedkoper en als je ze een beetje goed uitzoekt ook erg fijne kwasten.

Ik heb wel eens kwasten van hema gevoeld en die voelde wel fijn.
In principe is het meer wat je zelf liever hebt, ik hou van erg zachte kwasten, ook omdat ik een snel geïrriteerde huid heb en ik dus niet zo goed tegen harde kwasten kan.

Maar verschil zie je overigens echt niet, met iedere (beetje fatsoenlijke) kwast kun je een goed resultaat bereiken als je weet hoe.

Ik verkoop make-up kwasten op marktplaats :slightly_smiling_face: Verschillende setjes voor een lage prijs! http://link.marktplaats.nl/669027219

Kwasten zijn kwasten.