make-up kapot nu nieuwe kopen??

heyyy
ik had best wel veel make-up maar nu is bijna alles kapot

ik had mijn make-up in een grote doos zitten en stond voor de zoldertrap waar je naar boven gaat. mijn vader wou naar boven en schopt zo tegen die doos, doos valt helemaal naar benenden alles kapot, hele gang onder de nagellak ik had er 20 potjes en nu nog maar 3. net zoals oogschaduw 3 hele palletten weg kunnen gooie, alles was er uit en een 88pallet ook weg kunnen gooien.

nu moet ik weer op nieuw gaan kopen, wat is het beste goede make-up merk en dan vooral nagellak en oogschaduw?? want ik had veel dure merken maar wil nu wel wat goedkoper aangezien ik bijna niks meer heb.

en dan onder de 5 euro het liefst help??!!

xx
sorry voor het lange verhaal

essence of catrice ?
ik zou dan voor catrice gaan, vind essence echt heeeeel cheap en slecht :wink:

ps; wel echt balenn van al je make-up en nagellak :S !
pps; bij de kijkshop hadden ze een hele mooie doos met bruin tinten en paars nzo, was een goude doos !
was heeel mooi, maar weet niet meer hoe duur die was, maar ze hebben daar wel vaker van die paletten, en bij de douglas zag ik pas nog een goedkope.

Success xx

Oh god ! Kan je de oogschduw niet met alcohol persen ?

kijk bij catrice en essence. De nieuwe catrice oogschaduws zijn zeer goed gepigmenteerd. Als je online kan bestellen, NYX ! Super kwaliteit en niet zo duur

Ik zou op ebay kijken!

neeee wat erg voor je!
als ik dat had gehad met mijn nagellakjes enzo was ik geestelijk echt doorgedraaid.

ik zou gewoon eerst het hoognodige kopen, en merken zoals catrice en nyx.
en ik zou aan je vader vragen of hij mee wil betalen want hij schopte de doos van de trap?

Als je voor 40 euro die doos bij de Sephora haalt, heb je echt van alles (oogschaduw, blusher, oogpotlood, kwasten). Qua kwaliteit zal 't niet veel zijn, maar catrice/essence is ook niet echt wauw. En nagellak, catrice plunderen. 2,50 per potje, dacht ik.

Catrice zou ik doen.

Ooh ze hadden bij de action trouwens ook nagellakjes van 60 cent, dus ik had er een meegenomen en de kwaliteit is wel ok (: ik vind het betere kwaliteit dan essence maar wel slechter dan catrice. ze heten max nails ofzo,

Ik zou het je vader laten kopen.

Valt het dan misschien onder de verzekering? Want je klinkt wel alsof je weet wat er allemaal in de doos zat.

Inderdaad, ik vind het erg lomp dat ie ‘‘zomaar’’ tegen een doos aanschopt. Blijkbaar wist ie niet wat er in die doos zat want hij schopte zo hard dat de doos naar beneden viel.

ik zou bij de Action kijken, daar heb je goedkope makeup, misschien niet de beste kwaliteit, maar je kan ermee door.
en er is nu ook van Bourjois ofzo zo’n ‘goedkope’ nieuwe makeup lijn, of is dat dat NYX ? nouja, daar kun je ook bij kijken.

laat hem betalen. ;p

ikzou hem iiig de helft laten betalen xd

Ik ga een plan uitschrijven, ik verveel me.

Als ik jou was zou ik allereerst bij de action voor de basisdingen kijken; lipgloss, balsem en nagellakjes (die zijn echt cheap en goed). Daarna zou ik naar de kruidvat gaan voor catrice en essence. Dan koop je daar van catrice oogpotlood en de andere basisdingen. Ook koop je van essence een of twee oogschaduw quatro’s en als je ze nog kan bemachtigen een palletje van de limited-edition lijn. Ook blush van Catrice is erg goed.
Daarna naar de etos voor MNY, dat is een heel fijn merk!
Je kan natuurlijk ook een paar goede producten kopen, of een 88 palette.

En kan je de kapotte oogschaduw niet meer samenpersen of er pigmentpoeder van maken?

weet niet de action is goed maar ik doe altijd het dure en betere merk… zoals rimmel enc.

misschien catrice of essence?

Koop spullen uit de aanbieding of van ebay, vaak hebben ze bij etos bv 1 keer per jaar 1 dag alle producten van een bepaald merk voor de helft van de prijs. Ik koop meestal essence enzo, omdat ik oogschaduw ed toch niet elke dag op doe. Maar die vind ik op zich wel oke voor de prijs.

tja dan moet je het maar niet voor een trap zetten. Voor het zelfde geld was hij erover gestruikeld en van de trap af gedonderd.