make-up in verpakking terugbrengen?

uhmm jaa … ik had foundation gekocht bij kruidvat omdat die dus 50 % off was. maar later dacht ik van jaa dombo je heb nog liggen en je gebruikt het niet zo veel en al helemaal niet in de zomer… dus ik vroeg me af of je nog in de verpakking zittende make-up kon terugbrengen of anders kon ruilen.

Ik denk normaal wel, maaar het was 50% korting
dus ik denk daarom niet ?

Als ie echt nog niet open is geweest, misschien dat ze het doen. Maar meestal doen ze dat niet ivm hygiëne.

hmm dat zou wel ff bale zijn … miss als ik ze lief aankijk dat ik het op zijn minst wel mag ruilen.
nee hij is nog helemaal niet open geweest … plasticje en alles zit er nog omheen

gewoon proberen
hier zijn ze erg soepel daarin…

Mag wel. Vergeet het bonnetje iig niet x’]

Normaal zou je het wel kunnen ruilen maar hij was afgeprijsd , je zou het kunnen proberen.

hmm jaa tis te probere … kga anders egt niet dood aan die 8 euro ofzo … maar tis gewoon zonde van de foundation als ie niet wordt gebruikt

ja, dat kan wel :slightly_smiling_face:
heb ik ook gedaan bij de etos, maar toen was mijn moeder erbij, dan vertrouwen ze je vet snel XD

volgens mij mag het gewoon…?
maar ik weet niet, omdat er korting op zat…

Ik denk dat het niet mag, omdat er korting op zat. Maar gewoon proberen!

werkt iemand hier niet toevallig bij kruidvat ? =D

Ik denk niet dat ze het doen.
Want die 50% korting actie is er niet meer toch?
Dan geven ze aan jou je acht euro terug, en moeten zij het zien te verkopen voor 16 euro.
Maar je kan het proberen =P.

Ik denk ook niet dat ze het doen omdat het 50% korting was

jaa okee das waar… maar de producte die ze nu nog hebbe moeten ze ook gewoon weer verkopen voor de normale prijs :stuck_out_tongue: ik weet wel dat het bij H&M mag … maar helaas is kruidvat geen H&M

waarom bewaar je het niet voor het najaar?

Make-up kan je niet terug brengen. Teminste niet bij de etos omdat je niet kan zien of het gebruikt is of niet.

Maar het was in de aanbieding dus. Maar je kan het proberen als je ziet dat er zeker weten niemand aan heeft gezeten en als je je kassabon nog hebt.
Kan je het proberen, maar ik denk het niet.

Ja dat kan wel! Zijn ze verplicht :wink:

Ik denk niet dat dat kan. Het is namelijk maar kruidvat en als het nog eens met korting gekocht is…Is de kans klein. Je kan altijd proberen.
Anders zoek je iemand die het wel veel gebruikt en die het over wil kopen voor een halve euro minder ofzo. (:

Lijkt me niet, want het was ook al in de aanbieding enzo en je hebt niet echt een reden waarom je het terugbrengt, ik bedoel stel dat ie nou kapot was ofzo maarja dat is niet zo…