Make up his mind

heehee,

ik heb een vriendje en ik vind hem echt heeeel leuk! En mijn vriendinnen en vrienden zeggen dat hij mij ook echt leuk vindt! het probleem is alleen dat ik dat niet altijd voel…
Hij zegt nooit eens dat hij van mij houdt, of dat hij me mooi of leuk vindt. Soms als ik bij hem ben, dan voel ik wel dat hij van me houdt maar soms dus ook niet, en voel ik me niet erg speciaal ofzo… Ik kan m hier nog wel eens ongelukkig door voelen :frowning_face:
maar hoe maak ik hem duidelijk dat ik dat stuk mis van zijn kant… zonder hem te kwetsen?

xxx

Hoe lang hebben jullie al iets?

eem door het te zeggen? hij is niet zo goed dat hij in je hooft kan kijken, tis je vriend en ik zeg het ook tegen de mijne wat ik wel en niet leuk vind. zeg gewoon dat je graag zou willen dat hij een beetje meer met je flirte, zoals zeggne dat hij van je houd, je hand vast houden enz… als hij echt van je houd zal hij niet verontwaardigt zijn en anders is hij het niet waard. geloof me meid, helderheid in een relatie is een must :wink:

we hebben 3 maand,
@124066: Je hebt gelijk, dat als hij me niet begrijpt als ik t zeg dat hij het dan niet waard is, dat klopt (: !

Ach wel nee, tuurlijk zal hij hier niet verontwaardigd om zijn. Hij zal juist alleen maar blij zijn dat jij graag zijn liefde wilt. Kijk, jullie hebben nog niet zo lang. Misschien is hij bang tegen je te zeggen dat hij van je houdt? Houden van is natuurlijk een soort beladen iets, en dan kun jij het doorbreken door het tegen hem te zeggen (:

Jaa, ik zeg wel eens tegen hem dat ik hem lief vind of van hem hou, maar dan lacht hij en knuffelt me meestal of een kus ofzo

Dat zijn typisch jongens! Er zijn echt heel veel jongens die dat niet kunnen/willen, maar diep in hun hart houden ze wel van hun meisje, echt!
Ik ken het probleem namelijk, zelf meegemaakt maar ook van andere meiden en van me moeder