heey ladies, nou heb ik een vraagje. misschien kennen jullie het wel, eyeshadow underbase of make-up underbase. nou vraag ik me af, is er iemand die zo’n base heeft? werkt het goed? verstopt het je huid?
-x-
heey ladies, nou heb ik een vraagje. misschien kennen jullie het wel, eyeshadow underbase of make-up underbase. nou vraag ik me af, is er iemand die zo’n base heeft? werkt het goed? verstopt het je huid?
-x-
up!
Ik heb zo’n eyeshadowbase, en ja dat werkt goed. Je oogschaduw gaat veel minder snel creasen. Ik vond die van de HEMA trouwens slecht (die had ik eerst), ik vond hem veel te korrelig. Maar nu heb ik een van Essence en die is wel fijn. (:
Ik draag heel zelden foundation dus daarvoor heb ik geen base.
Ik heb een primer van Sephora en hij werkt echt heel fijn! Mijn make-up blijft goed zitten zelfs onder het stappen .
Jep, het is die (:
oke:D
Voor oogschaduw zijn deze goed:
essence
too faced
urban decay , vind ik
HEMA vind ik niet zo fijn:(
EN voor gezichtmake-up vind ik die van Catrice erg fijn!
Je merkt wel echt dat je make-up beter blijft zitten en dat het makkelijker aanbrengt
Hmm ik gebruik altijd die van Hema, en daar ben k wel tevreden over! Maar volgende keer nee ik ook die van Essence!
Sowieso vind ik oogschaduw-base gebruiken heel fijn, 't blijft allemaal veel langer zitten ^^
oogschaduwbassis van de hema heb ik ik ben er wel tevreden over maar het is niet dat ik die ga blijven koopen maar hij kost niet veel dus…
hema heb ik 1x gehad vond ik niet fijn. Heb nu die van eyeslipsface.nl is maar 1 euro. Ookal heb je wel 6 euro verzendkosten maar ik bestel dan gewoon 10 dingen ofzo baal ervan dattie op is! En voor gezicht heb ik die van studio line van loreal. Echt heeeel goed. Het vervaagt je lijntjes gewoon!
Zoiets heet een ‘base’ trouwens, geen underbase. Niet om je te corrigeren ofzo maar is voor jezelf ook een stuk makkelijker als je ernaar wilt zoeken/googlen
Ik heb er 1 van sephora voor mn make-up, oogschaduw basis heb ik van Volturi maar die is niet zo super.
Ik gebruik die van Essence, maar ik merk eigenlijk niet zoveel verschil… Draag mijn make-up ook niet echt heel lang ofzo
mijn nicht gebruikt die van de Etos, ze vind het super werken en kost ongeveer 4 euro’s, niet zo duur dus!
x
die van de HEMA is idd bagger, catrice vind ik ook prima!
Ik had eerst die van HEMA, in het begin wastie heel goed/mooi maar nu komt er amper nog wat uit ondanks ik hem nog niet zo lang heb dus onmogelijk op kan zijn…
Dus heb maar nieuwe gekocht, die van Essence I love stage. Erg goed istie alleen er zit geen glans in zoals bij die van HEMA das wel jammer…