Make-up donkere huidskleur

Heeft iemand misschien tips voor make up op een donkere huidskleur?

Zwarte mascara zie je bijvoorbeeld niet echt en foundation kan ik ook niet op mn huid en oogpotlood etc kan ook niet. :grimacing:
Weten jullie wat ik ermee moet?

Alvast bedankt 'xo <3

Op youtube zijn genoeg tutorials!
En probeer je oog leden wat lichter te maken met lichte oogschaduw dus, en dan mascara dan zie je het wel. :slightly_smiling_face:
En ik vind het altijd wel heel mooi als meiden met een beetje een ebony huidskleur lipstick/lipgloss dragen met een oranje ondertoon.

Hoezo kun je geen foundation op? Als je echt een donkere huid hebt dan kosten foundations vaak wat meer omdat ze bij de meeste drogisten geen donkere kleuren hebben. Inglot en MAC bijvoorbeeld hebben veel kleuren. :slightly_smiling_face:

Misschien dat deze tips ook voor jou helpen: Make-up tips donkere huid • Cynthia

Ik heb ook een redelijk donkere huid, ik koop het ook niet bij de kruidvat of wat. Misschien moet je eens bij sephora kijken, of mac.

Medenigger! Highfive!

Foundation is er wel voor mensen met een donkere huid, maar het is alleen moeilijk om precies op kleur te zoeken. Als ik jouw was zou ik gewoon een keer langs een drogist gaan zoals Meeuwsen of DA of iets dergelijks. Daar kunnen ze je helpen met het zoeken van de juiste kleur en als ze die niet hebben kunnen ze het ook bestellen.

Zwarte mascara werkt verder bij mij wel heel goed. De kleur van mijn wimpers veranderd verder niet, maar de lengte en volume wel. Er is wel een verschil of je Max Factor neemt of Etos huismerk.

Sleek is volgens mij een merk wat zich ook richt op donkere huidskleuren. Merken als Make up Studio (zit oa nu in Den Haag) Hebben bijvoorbeeld wel foundation in de goeie kleur als je dat ook zoekt. Drogisten kom je denk ik met een vrij lichte of donkere huidskleur niet zo ver… Duurdere merken hebben soms ook betere pigmentatie, maar hoeft niet. Gosh en Max Factor hebben eyeliner in leuke kleuren die dekken prima. Misschien staan die ook wel mooi. Verder ligt het er echt aan wat voor make-up. Ik zeg Sleek, voor zo’n beetje alles wat je qua make-up hebt zit je daar denk ik wel goed.

Heb je al een van het merk black up gehoord? Dat us make-up (vooral oogschaduw) speciaal voor meiden met een donkere huid