Make-up die langer blijft zitten!`

ik heb smorgens altijd make-up basis foundation poeder en oogschaduw en mascara en alles op. Als ik op school kom zit dit er niet meer op! iemand misschien een idee zodat het beter blijft zitten! En t moet wel licht budget-proof zijn want zo veel geld heb ik niet xxx

Ik denk toch betere make up kopen. =’)

Je kan zo’n gezichtsspray kopen die je over je gezicht doet zodat het beter blijft zitten. Of betere make-up kopen.

http://www.freshmintcosmetics.nl heeft leuke goedkope makeupp!

ik heb max factor make-up :wink: dus ik denk niet dat t daar aan ligt. ik denk gewoon aan mijn huid! wat is bijvoorbeeld een goede foundation, en waarvan is die gezichtsspray!

haha weet ik! alleen houd het daardoor niet langer!!

xxx

Iemand nog tips??

Ik heb dat ook altijd met mijn oogschaduw, ik weet ook niet wat ik daar aan kan doen.

Upje?

@cheeers: dan moet je oogschaduwbasis gebruiken. :slightly_smiling_face:

haha ja en als dat nou niet werkt oogschaduwbasis"??

haha ja en als dat nou niet werkt oogschaduwbasis"??

dan gebruik je het niet

dan kijk je voor een duurdere oogschaduwbasis? Ik weet niet welke je gebruikt, maar voor mij werkt die van HEMA prima. Je kan ook eens kijken bij MAC of Sephora, heb over die oogschaduwbasis veel goeds gehoord.

Hema oogschaduwbasis van 3 euro, werkt echt goed. En misschien een betere poeder zodat je foundation langer blijft zitten.

Haha sorry ik doelde even op het budget :stuck_out_tongue:

probeer make up basis eens! kan je gewoon bij de hema kopen en ook goedkoop en voor je oogschaduw oogschaduw basis :slightly_smiling_face:

en make up basis is voor heel je gezicht dus zal je foundation ook beter zitten

Make-up basis(sen). Dus primer voor je huid, oogschaduw base voor oogschaduw en een poedertje op je gezicht voor je foundation.

Het zou ook kunnen dat je wat duurdere, kwaliteits make-up moet kopen. Het is dan wel wat duurder, maar je krijgt wel het waar voor je geld. Het hoeft niet in de 20 euro te liggen. Goede foundation ligt al rond de 10 euro en soms eronder. Gewoon goed zoeken en je informeren. :slightly_smiling_face: