Make-up die iemand MOET hebben.

Vinden jullie dat er een make-up artikel is dat iedereen in haar toilettasje zou moeten hebben?

Niet te letterlijk opnemen hoor,
alleen als je iets gewoon een heel goed merk vind ofzo.

Dat MOETEN vind ik nogal… vreemd?
Niet bij iedereen staat hetzelfde even leuk, dus dat is bij iedereen verschillend.

Beetje rare vraag.

Een goede concealer, eentje die onder je ogen kan. Dan kun je er altijd fris en uitgeslapen uitzien :slightly_smiling_face:

@ Heartattxck Nee, dat snap ik. Maar ging er gewoon om dat als jij iets hebt dat je helemaal geweldig vind je dat misschien met anderen wil delen. duus… neem het niet te letterlijk op.

Ik vind dat niemand iets MOET.

neeem het niet te letterlijk op zeg… ttst.

ttst?
:^)

hahaha .

nouja, niet te letterlijk opnemen is moeilijk als het woord MOET met vette letters voor je neus staat

Waarom wordt er hier altijd zo moeilijk over zo’n detail gedaan? :confused:

On topic: een goede mascara, die niet klontert. (:

@ Morrison,

ja echt hea? Mij ging het er gewoon om dat iemand miss een goed voorbeeld heeft van iets dat ik in mijn toilettasje mis. maarja meteen iets niet goed gezegd hoor.

je bedoeld gewoon wat voor jou een must have is toch :grinning:?
on topic : vaseline

Mascara. Vind ik wel, al hoef je niet veel te doen. Ik vind mensen mooier over komen met mascara dan zonder, ook al is het maar een klein beetje.

goede foundation,
en mensen doe alsjeblieft niet zo moeilijk, je snapt wat ze bedoelt…

Idd. Ècht kinderachtig.

On topic: een goede lippenbalsem. Bijvoorbeeld Carmex of zo.

ja want daar gaat het nu ook om. Begrijpend lezen anyone?

ik begrijp wat de topicstarter bedoeld, er zijn inderdaad een aantal basic make-up stuff die iedereen wel heeft en gebruikt.

Maar ik heb bijv geen mascara en ook geen foundation.
Wat goed is om te hebben is een lippenbalsem(kun je eigenlijk niet tot make-up rekenen) het is not done om met hele droge lippen te lopen.

Konad XP

jeetje heey moeilijk lezen voor sommige mensen. Ik vind dat je een mascara in je tasje moet hebben.