Make-up contest.

TipsyDipsy’s Make-up Contest

Awwwh yeah, een make-up contest voor de make-up liefhebbers!! Elke week krijg je een uitdaging waarop jij je make-up look op baseert, dit varieert van seizoenen tot bepaalde sterren! Ik zelf beoordeel jouw eigen make-up look, waardoor er uiteindelijk elke week helaas iemand afvalt!
En op het einde hou je 1 iemand over, en die is euuh… the next make-up guru!

Ik jureer alleen, zodat ik niet met mensen over hoef te noten en moeilijk moet doen, ik kies geen partij o.i.d. het is maar een spel.
Jury:
Me, myself & I.

Iedereen mag meedoen, maar we houden het klein een compact dus er zijn
vijf personen die mee kunnen doen, om te zorgen dat het topic niet dood loopt en onnodig lang duurt.
Meedoeners:

1. Tanja20
  2. IFLOVETAKESOVER
  3. duckfacexo
  4. Nadd

Je krijgt voor de look precies 7 dagen de tijd, en graag op tijd inleveren :slightly_smiling_face:

Eerste opdracht:
Winter komt eraan! En dat wetende ga je vanavond ijs schaatsen, houd rekening met de gure wind en de kou. Maar ook aan de omgeving die opgelicht is, gezellig is! Je gaat samen met 4 andere meiden om een super gezellige tijd te beleven, en daarna nog een warme kop chocolade melk te scoren!
Wat voor make-up look zou jij gaan?
Begin: 28/11/2012
Eind: 6/12/2012 (en dag langer IVM sinterklaas :wink: )

http://0.tqn.com/d/golondon/1/0/e/C/0/-/Hyde-Park-bandstand-rink-night.jpg

Ik doe wel mee :slightly_smiling_face:

Met je jezelf opmaken of moet het via zo’n programmatje?

Als dit met jezelf opmaken is, doe ik wel mee :slightly_smiling_face:

Als je jezelf indd moet opmaken wil ik ook wel mee doen! :slightly_smiling_face:

Up

:upside_down_face:

up

UPPPP(:

UP! :upside_down_face:

Misschien moet je even zeggen wat het precies inhoud, dat mensen dat wel meer mee willen doen

lijkt me ook opzich wel handig ! x

uppppppp

upp!
Kunnen we anders niet alvast beginnen? En mag je ook iemand anders opmaken?

Oke fijn!

nog even een vraagje: moet het draagbaar zijn of mag je overdrijven?

Oh ik vind dit ook wel leuk. Heb je al genoeg mensen?! :slightly_smiling_face:

Ja Nadd, doe ook maar mee, des te leuker!

Pfff…ik ben echt zo druk deze week, ik hoop dat ik tijd kan vinden voor de look…

Oeeh ik begin wel zondag, heb al een ideetje, moet het draagbaar zijn?

Helaas, er zijn geloof ik al genoeg mensen die mee doen aan deze contest! De volgende zal ik beter opletten en direct aanmelden. Ben benieuwd! Succes!!! You can do it!