Make-up bril

Hooii iedereen,

weten jullie misschien leuke make-up tips voor meiden met een bril??:wink:

Ik heb ze dringend nodig:)

nee… ik heb zelf geen bril.

Ligt eraan welke kleur bril je hebt :wink:
Ik heb nu lenzen, had eerst paarsige bril. 'k Vind lenzen zelf fijner maarja.

Zorg er wel voor dat je wenkbrauwen mooi zijn, epileer ze een beetje, als je dat niet durft/wilt kam ze in ieder geval mooi in vorm met zo’n kammetje of een mascara borsteltje zonder mascara.

Verder níet teveel oogschaduw.
Gewoon wat mascara, blusher en lipgloss :wink: Je bril opzich is al een ‘make-up’ stuk. Dus niet te veel overal. En bij beauty op deze site staan ook make-uptips voor bij een bril! :wink:

Succes :slightly_smiling_face:

Mensen denken vaak dat make-up bij een bril niet staat, maar meestal staat het erg leuk. Vaak staat het leuk als je eyeliner en donkere mascara op doet. Vaak komen je ogen dan zelfs beter uit dan zonder bril. (ja heb het in de celebrity gelezen :stuck_out_tongue: )

ik had vroeger een bril en het jammere daaraan is dat je geen mascara kan gebruiken omdat dat anders tegen je glazen aankomt en dat is super-irritant! nu zit ik er niet meer mee want ik heb al anderhalf jaar lenzen, vind ze zelf veel fijner! en als je er echt mee zit moet je aan je ouders vragen of je lenzen mag!

ik had dat ook altijd vroeger! maar ik denk dat dat wel een beetje ligt aan hoe lang je wimpers zijn dus gewoon even proberen :]

www.misslipgloss.nl
Stond laatst een artikeltje over.

http://www.youtube.com/watch?v=k9nGwyd3Z2s

Je moet wel een beetje engels kunnen (:

Witte eyeliner om je ogen groter te maken en te laten opvallen.
oogschaduw ( niet te veel) die bij je bril past

Ik heb zelf een bruinige bril, met donkerrood aan de binnenkant.
Ik heb normaal (als ik lenzen in heb) mascara en eyeliner (boven mijn oog in een puntje naar de zijkant) op, maar met bril alleen mascara omdat het anders ‘te vol’ is, zeker met mijn donkere wenkbrauwen in combinatie met mijn blonde haar… Je moet gewoon kijken wat mooi en niet te druk is met de kleuren in en om je gezicht en je bril. :slightly_smiling_face:

Ligteraan welke kleur ogen/bril je hebt, en je kleding etc.

Ga gewoon even lekker eenmiddagje knoeien.Probeer dingen uit,zie wat staat.

ik heb zelf geen bril maar ik zou in ieder geval geen oogschaduw opdoen,
ik zou mn ogen gewoon met mascara oogpotlood en eyeliner best wel donker opmaken,
lijkt me erg mooi

ik denk dat je er na 2 jaar niet echt veel meer aan hebt,
maar hier staat bij de 2de vraag er veel over:
http://www.misslipgloss.nl/oh-my-gloss-45/#more-5325
:flushed:

Jaa, ik deed ze vroeger altijd heel lang

WAAROM STEEDS DAT IDIOTE uppen van topics van jaren geleden…!

Ja, nu zie ik pas dat dit topic van 2007 is.

Ja ik nu ook pas.
Wie doet dat toch de hele tijd?

ja en wat dan nog als mensen dit doen? dit is toch nog steeds heel handig voor mensen met een bril? :S