Make-up borstel kopen

Mijn penselen zijn toe aan vernieuwing…
Bij de Ici Paris Xl en de Planetparfum vind ik ze heel duur en daarom bedacht ik me ze online te bestellen. Het nadeel is dan wel dat ik niet weet of de kwaliteit wel goed is, daarom wou ik vragen of iemand een goede site weet én er al ervaring mee heeft?

zoeva is heel fijn,
maar als je iets meer te besteden hebt zou ik gaan voor Real Technics,

heb beide en ben er heel tevreden mee (:

Ik wil wel meer uitgeven, maar dan moet ik weten dat ze goed zijn en dat ik ze een lange tijd kan gebruiken. Zal het eens opzoeken (:

Ik heb geen ervaring met kwasten, als je dat bedoelt. Maar ik weet dat bijna elke beautyblogger daar wel eens over geschreven heeft, dus misschien kan je daar zoeken naar informatie.

Kijk idd eens naar zoeva. Hema heeft ook kwasten als je budget wilt. Of kruidvat huismerk ook :slightly_smiling_face:

Maar als je wat meer uit wil geven zou ik zeker even kijken naar Real Techniques , zoeva , sigma! :slightly_smiling_face:

Ik vind het assortiment van Real Techniques heel miniem maar die van Zoeva zien er wel goed uit (;

Klopt, zoeva heeft heel veel! :slightly_smiling_face: Ik heb zelf nog geen kwasten van, maar wil ze dolgraag eens proberen. Maar toch neig ik dan meer naar Sigma toe. Die kwasten spreken mij echt zo enorm aan. Als ik zie hoe ze eruit zien dan word ik echt zo hebberig en wil ik ALLES :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ben benieuwd welke keuze je gaat maken, en welke kwasten je gaat bestellen! houd je ons op de hoogte? :slightly_smiling_face:

Oh, ik werd just meer aangetrokken door zoeva XD. Maar een vriendin raadde me coastal scents aan, en die zien er ook heel goed uit… Nu twijfel ik nog meer!

Kwasten van E.L.F., vooral de studio lijn.
Goedkoop en goede kwaliteit

Hmm, daar ben ik niet zo door aangetrokken…

Oh en dan heb je ook nog erg veel kwasten van Make-up studio… :slightly_smiling_face:

Ik denk toch dat het van Zoeva komt (: