Make up blijft niet zitten

Ik heb een probleem. Als ik mascara op doe blijft he maar maximaal 2 uur zitten. Het maakt niet uit welke merk. Ik heb al goedkoop en duur geprobeerd.
Het maakt ook niet uit of het waterproef is. Ik heb dit met alle make up. Heeft iemand tips hoe ik het langer blijft zitten? Ik heb namelijk niet zo een egale huid en kleine ogen dus zou graag wel make up willen gebruiken.

miss komt het door je dagcreme… als je dat te dicht bij je ogen smeert, dan loopt je make up er van uit

Primer gebruiken.
En welke mascara’s heb je dan al geprobeerd?

Ik gebruik geen dagcreme en als ik die wel gebruik is ook weg.

Dat kan ik proberen ja. Maar het gaat me voornamelijk om d mascara.
Mac, maybelline, rimmel, essence, da merk, etos merk heb ik al geprobeerd.

Haal je je make-up eraf net voor je het opdoet?
Dan zit de remover nog op je wimpers en blijft de mascara veel minder goed zitten.
's Avonds eraf halen dus!
(als je dat nog niet deed)

ja en ook goed de remover er weer afspoelen!! als ik vieze wimpers heb werkt mijn mascara ook voor geen meter. En een wimperkruller voordat je mascara op doet? En als dat niet werkt kan je de wimperkruller verwarmen met een haardroger. Dan hoort t nog beter te blijven zitten.

Koop zo’n fixing spray van Evian of zo.
Zo’n spuitbus met water. Dan blijft je make-up zogezegd langer zitten, ik heb het zelf nog nooit getest.

primers gebruiken en niet aan je gezicht zitten

je kan ook nepwimpertjes dragen :slightly_smiling_face: ik verkoop ze!

ooh heb net een soort zelfde topic geplaatst.:flushed:
maar, ik heb t zelfde probleem!..

Waar verkoop je ze? Note me anders. (:

Ik haal het al 's avonds eraf. Ik ga toch maar eens kijken naar die fixing spray. Maar zou het ook kunnen dat als je een vette huid hebt de make up dan ‘verdwijnt’ ?

dankjulliewel voor de reactie’s