Make up bij grunge mode

Ik ben nogal fan van de grunge mode, maar ik vraag me af hoe draag je je make up daar nou bij.
Zoals het in de jaren 90 was, extreme oogmake up en rode lippenstift. Allemaal heel leuk maar ik ben niet van plan om er bij te lopen als pipo de clown :slightly_smiling_face:

Wat ik nu draag is gewoon, bruine oogpotlood mascara soms een beetje oogschaduw maar voor de rest niets.
(misschien ook handig om te weten: ik heb groene ogen en bruinachtig haar met een roodachtige gloed)

Hmm à la Courtney Love misschien?

Gewoon doen wat je zelf het leukst vind. Bij die stijl vind ik naturel makeup trouwens ook het mooist!

Courtney ging nogal heel erg tekeer met d’r rode lippenstift wat haar wel cool staat, maar of het mij staat :stuck_out_tongue:

en ik ben meer van de grunge mode a la kurt :astonished:

Gewoon iets dat vrij neutraal is. Oogpotlood en mascara ofzo, verder zou ik dan niks op doen

Dan zou ik t alleen bij je ogen laten?
Misschien meer oogpotlood en dan uit smeren.
Of slordige bruine smokey eyes.
In je crease heel diep bruin te blenden kan ook erg mooi zijn.

ik ging google-en, en toen kwam ik dit tegen…

http://www.polyvore.com/cgi/img-set/BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFkFuQ0JCc1BYM0JHdGF3eWJQU2pxMmcAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ.jpg

Ik draag nu ook al mascara en oogpotlood maar het is niet echt van wauw.
Ik denk wel dat het beter is als opzichtige make up en kleding die ook al opvalt.

Ik zou niet te moeilijk doen. Ik vind het nog wel vet staan als iemand bijvoorbeeld met grijze oogschaduw een lijn op het ooglid maakt en onder het oog ook een dun lijntje. En dan mascara.

mijn kledingstyle is vaak best wel grunge, het verschilg een beetje of ik heel veel zin heb om make-up op te doen, meestal niet, dus dan doe ik alleen mascara op. maar als ik wel een keer me best doe dan draag ik zwarte, grijze of bruine oogschaduw/oogpotlood