Make-up bij dit jurkje

Dit weekend moet ik naar een bruiloftsfeest.
Ik heb daarvoor een jurkje gekocht, maar twijfel welke make-up daar goed bij zou gaan…

Dit is het jurkje:

http://i47.tinypic.com/op7i9t.jpg

Voor mijn nagels ga ik wss. I scream peach van Catrice halen,
maar heb nog geen idee voor de ogen…

zo ver ga ik nog niet bij een outfit xD

dus i have no idea, misschien gewoon mascara toch?

wtf x]
boeit het?

Lichte oogschaduw zou ik doen en verder gewoon mascara en een peach glosje/blush evt.

Ik zou geen knalkleur op je nagels doen, dan gaat de aandacht meer uit naar je nagellak dan naar je jurk (wnt volgens mij is i scream peach echt veel feller dan de kleuren in je jurk). Ik zou me neutraal opmaken met nudetinten in idd een peach/koraalkleurige blush erbij, als het je staat.

lippen scrubben met tandenborstel en lichtroze lipstick met een beetje zachte gloss, wit poeder langs de binnenkant van je ogen (dat plekje tussen oog en neus :slightly_smiling_face:) en dan gewoon mascara en zwart oogpotlood ofzoiets? (al zal zwart misschien iets te hard zijn)

je kan misschien iets met die rozetint van in dat kleedje doen?
dat is echt mooi voor make-up vind ik :stuck_out_tongue:

van waar komt dat kleedje btw? xx

Die kleur blauw in het jurkje als eyeliner (:

welke kleur ogen heb je?
en welke kleur huid?

Ik zou pastelkleuren opdoen, niet te opvallend in ieder geval.

idd :slightly_smiling_face: want het jurkje heeft ook niet echt hele vele kleuren

De kleuren zijn in het echt nog iets feller, vind ik…
Vandaar mijn idee om die nagellak te gebruiken.

Een peachy blush, daar had ik ook al aan gedacht.
Heb nu enkel ‘Nude peach’ van Catrice Nude Sensation, maar die valt niet echt op op mijn huid.

Ik heb trouwens blond haar en een redelijk bleke huid.
En het jurkje is van Vero Moda.
Ik ga het combineren met nude pumps en een beige gehaakte bolero voor het geval het koud wordt…

beetje pastel/nude tinten gebruiken. ook een licht glosje, en misschien een beetje blush. en ik zou je nagels geen kleur geven, alleen glans. Anders haalt dat de aandacht van het jurkje misschien weg. :wink:

omgg kleuren idd feller hahaha

Heb je nog even tijd over ?
kijk dan eens naar dit geweldigde beroemde blog wat ik heb gevonden op internet.
Klik hier voor naar het blog te gaan

Nee te veel kleuren iig, het jurkje is al best wel kleurig.

Aaaah, mehn promoot jouw (?) blog niet steeds… Dat is reclame.

Ontopic: ik zou gewoon een oogschaduw, of misschien 2, kleuren doen die ook in het jurkje zitten. =)

neutrale, pastel, nude kleuren :slightly_smiling_face:

misschien kan je smokey eyes doen met een beetje zalmachtige en bruine kleuren?