Hee meiden!
Ik ga met carnaval als boerin/melkmeisje. Ik wil iets leuks met mn make-up doen ik heb alleen echt totaaal geen inspiratie! Hebben jullie misschien leuke ideeen?
Hm, moeilijk, want boerinnen hebben juist vaak weinig tot geen make-up.
Je zou wel de vlag op je wangen kunnen schilderen, da’s wel heel leuk vind ik!
Boerinnen hebben geen tijd voor make-up. Nee, misschien naturel, niet al te zware make-up dus.
Vegen op je gezicht en stro in je haar?
extra wallen enz ±P
bedankt voor de reacties! Het is inderdaad moeilijk, juist omdat boerinnen normaal geen make-up dragen haha. Iets nederlands met de vlag is inderdaad wel leuk! Iets in mn haar is niet nodig want ik heb een muts
Kan je niet een heel overdreven oogsschaduwding maken in het roodwitblauw?
zoiets:
http://www.girlscene.nl/images/library/70/9e/ac/69/3_6c2c3ae7f2fc129624344912fcf841f6b8dbc481.jpg
Ik zou het vooral naturel houden, met van die leuke roze wangentjes.
Ik las hoerin haha maar hier dragen de boerinnen nooit makeup (:
Van die sproetjes en inderdaad roze wangetjes. En dan vlechtjes ofzo
Sproetjes en rode blosjes. Maar ik zou me daar eigenlijk niet zo aan houden, ik zou gewoon smokey eyes maken ofzo.
vlechtjes, beetje uitgeveegde rode lippenstift, NL vlag op je wangen, wat mascara
Thats all (:
Hele rode wangen, dat is het eerste waar ik aan dacht, voor de rest alles wat hierboven is gezegd
Grappig dit topic, ik doe de opleiding veehouderij, dus boerin ben ik na deze opleiding, maar ik heb dus wel altijd gewoon make-up op hoor. ik zou gewoon beetje mascara en van die wangetjes is ook wel grappig idee! en beetje lipggloss misschien?
Wil je het mooi houden of echt ‘boeretig’;D
Voor mooi zou ik gaan voor, roze blush, wit met blauwe oogschaduw (wit in de hoekjes als accent en dan gradient blauw van licht naar donker) als oogschaduw en rode lipenstift en mischien wat sproetjes.
Of echt boerachtig die terug komt van het werk en gewoon een aantal bruine/ groene vegen in je gezicht?
Ik zou gaan voor naturel als ik jou was… Mooi mascara… Misschien wat sproetjes ofzo erbij en een doorzichtige shiny lipgloss.
Rode lippenstift kan er misschien ook wel leuk bij idd… Haha misschien tof als je een lange stro sliert nog hebt… Haha
Naturel inderdaad, wat mascara en rode lippenstift kan inderdaad. En misschien nog sproeten op je wangen tekenen? Of 2 van die ronde blushes zeg maar.
Ik zou zoals iedereen hier al zegt, het naturel houden ja. Ik zou wat eyeliner/oogpotlood opdoen als je dat normaal doet, mascara, beetje blush, sproetjes eroverheen tekenen en rode lipstick ja.