Make-up Barbie

Eeey,
jullie kennen Barbie van Oh Oh Cherso vast wel? Ik ben geen fan van dat progamma ofzo maar ik vind het wel grappig. Die opmerkingen enz.
Nu vraag ik me af wat voorn make-up Barbie eigenlijk allemaal opheeft? Niet dat ik het zelf wil ofzo, maar lijkt me wel lachen om voor een keer met wat vriendinnen te doen :grinning_face_with_smiling_eyes: Een plamuurlaag op je kop :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Tips???

De goedkoopste make-up kopen die er bestaat, van alles wat en dat op je kop smeren.

Foundation en mascara in extreem grote hoeveelheden. Lekker laten klonteren

Hahaha ik kom haar weleens tegen met uitgaan, en een jongen waar ik mee was knuffelde haar een keer, en er zat gelijk een hele vlek op z’n overhemd :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik denk gewoon zoveel mogelijk op je gezicht smeren

heeeeeeeeele hoop foundation, loads of mascara, werkbrouwen 2 dunne streepjes neertekenen, en maar smeren en smeren! :stuck_out_tongue:

ik zag een ORANJE hoofd vandaag op een witte nek xD
ik lachte haar zo uit, ze keek zoo arrogant terug,
alle jongens hoer enzo roepen
ef serieus, …oranje hoofden gaan te ver

Jaaaa ik ook vanmiddag!

Ze heeft wel 10 lagen foundation op ( ':

als er hier nou iemand een foto post, ik kijk dat nooit :’)

maar eh, ik heb wel een idee.

vooral foundation
dikke laag make up

Is dit serieus? ‘ze keek zoo arrogant terug’, jammer dat je je niet bewust bent van je eigen arrogantie. Maar ja, zo gaat dat met mensen zoals jij.

wil je er echt zoow bijlopen?? ben je niet kats in je kop ofso?

Ehm grapjas, beter lezen…

+1

oh en vergeet niet; een lipliner met een kleur 5 x donkerder dan je lipgloss. :wink:

nee, ik wil niemand beledigen.

http://i53.tinypic.com/2qnd0ti.jpg

spinnepoten en veel (oranje) bronzer.

heb je dr weer…

@Kooskanloos, whahahhaa mooi gedaan :slightly_smiling_face:

De lippen moeten eigenlijk alleen wel lichtroze en haar haar nog witter :slightly_smiling_face: