make-up allergie !

help ik ben allegies voor make-up, en als ik het wel op die dan word het heel rood en lelijk (duidelijk geen verbetering dus)
maar weten jullie nog andere manier om er toch mooier uit te zien ?

Ik heb dat met oogschaduw… wat bij mij helpt is om van te voren mijn gezicht en oogleden in te smeren met nivea.

oke, dat ga ik eens proberen maar het lijkt me niet goed om dat ook bij je ogen te doen want ik kan namelijk ook niet tegen oogpotlood :S

tegen welke stof kan je niet in make up? weet je dat?
dan kan je opzoek gaan naar make up zonder die stof
& probeer anders eens wat van Ici paris? Als jij een winkel in jouw buurt hebt liggen.
Zij maken namelijk anti-allergie producten.

oke ik wist nit dat ze bij ici pari antie alegiese producten hadden ga ik even kijken, maar nee ik weet niet presies voor wat voor stoffen ik allegies ben (ik weet wel dat ik ook niet tegen schmink kan :stuck_out_tongue:)

antie alegiese ?

anti allergische :wink:

presies ?
precies

maar nee, geen tips. sorry!

is het zo erg zonder make up?
anders dan maar anti alegiese halen…

pfff weer zo een kutkind die zich aan stelt… doe dan gewoon geen make-up op. wil je dat niet. dan weet je dus van je zelf dat je niet mooi bent laughing7.:grinning_face_with_smiling_eyes:

ik zegt ook niet dat dat ik het heel erg vind zonder make-up maar wou tog even weten of iemand hier nog leuk oplossingen wist :stuck_out_tongue:

en trouwens jongen ik heb dislexie (dat betekent dat je moeite hebt met lezen en schrijven) dus pleas niet al mn foute gaan verbeteren :stuck_out_tongue:

Je weet toch wel dat er hier alleen maar meisjes zitten he?
Of is je dysclectie zo erg dat je zelfs het verschil tussen girlscene en boyscene niet ziet? :’)
(sorry, kon het even niet laten, het was een grapje overigens)

Maar clinique is ook een goed merk voor als je last hebt van allergieën en laat het even testen waar je precies allergisch voor bent, scheelt een hoop gezijk.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Anonymous link=topic=155197.msg5493973#msg5493973 date=1275374753]
[…]

Je weet toch wel dat er hier alleen maar meisjes zitten he?
Of is je dysclectie zo erg dat je zelfs het verschil tussen girlscene en boyscene niet ziet? :’)
(sorry, kon het even niet laten, het was een grapje overigens)

Maar clinique is ook een goed merk voor als je last hebt van allergieën en laat het even testen waar je precies allergisch voor bent, scheelt een hoop gezijkgezeik~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote]

Ja, mn vriendin kan ook niet tegen normale make-up maar met clinique krijgt ze geen irrtaties

Geen make-up is niet het einde van de wereld meid.

Misschien kun je minerale make-up proberen? Dat schijnt goed te zijn voor mensen met een gevoelige huid

Bij onze natuurvoedingswinkel heb je ook make-up (vraag me niet wat voor :stuck_out_tongue:, maar dat zag ik een keer). Misschien kan zoiets wel? Heel veel extra hulpstoffen zitten er daar niet meer in denk ik…

ja heb ik ook al geprobeert maar daar ben ik ook alegies voor :S

Nepwimpers en lippenbalsem?

Juul_ schreef op 31 May 2010 @ 23:29 pfff weer zo een kutkind die zich aan stelt.. doe dan gewoon geen make-up op. wil je dat niet. dan weet je dus van je zelf dat je niet mooi bent :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

als zij graag make-up wil dragen dan mag dat toch?? ik snap jouw probleem niet eigenlijk. als jij dat vindt, dan reageer je hier toch niet op? echt veel schiet ze niet op hoor met jouw reactie!

OT: ik zou idd Ici Paris is proberen. Misschien kunnen ze daar kijken voor wat voor stofje je allergisch bent? Succes!

De meeste mensen vind ik mooier zonder make-up maar oke.