make-up af voor of na seks

Misschien een rare vraag, doen jullie je make-up af voor of na de seks als je met je vriend slaapt.
Ik had vaak met mijn ex dan deed ik het ervoor en wist dat hij het doods irritant vond omdat ik eerst 5 kilo make-up van mijn gezicht moest halen en lenzen uit enzo.
Het is best wel een off-turner hij wilt natuurlijk gelijk (en ik ook) maar dan is het wacht even schat, even make-up eraf.

Maar het lijkt me zelf kut om het erna te doen omdat ik dan gewoon in bed wil blijven liggen en even knuffelen en dan slapen.

Doen jullie het ook ervoor of gaan jullie er daarna even uit om make-up af te halen?

Geen make-up afhalen is geen optie want dan word ik wakker vol met puisten XD

Uhmm ligt eraan, eigenlijk douche ik altijd eerst en dan doe ik dus mijn lenzen uit, make-up af etc. Dan voel ik me ook schoon :stuck_out_tongue: Als we elkaar overdag zien dan doe ik het niet (natuurlijk). Maar s’avonds wel, vooral omdat ik me wil douchen voor de seks :stuck_out_tongue:

Als ik mijn make-up nog op heb dan ga ik het er niet af halen voordat ik seks heb hoor. Waarom zou ik dat doen? Ik moet daarna toch altijd naar de wc en ik ga pas slapen als ik mijn tanden heb gepoetst.

Ja het gaat vooral in het weekend als we 's nachts rond 4/5 uur thuiskwamen, ik denk niet dat zijn/mijn ouders daar blij van worden als ik om zo’n tijdstip onder de douche ging staan XD
Ik heb altijd foundasion (hoe schrijf je dat??) enzo op mijn gezicht dus dat moet ik er wel afhalen, oog make-up laat ik dan wel zitten.
Mijn tanden poetsen had ik dan altijd al gedaan thuis (ik ging met mijn vrienden uit, hij met de zijne en dan haalde hij me 's nachts op) dus had vaak ff tijd om spullen te pakken en tanden te poetsen en dan was hij er al.

Als ik al een tijdje thuis was deed ik wel al mijn make-up af.

leg zo’n zakje met doekjes naast je bed? Kan je snel snel je makeup van je gezicht afvegen, voor je begint met een mood te setten :'D

Ervoor. We maken ons eerst klaar om te slapen: tanden poetsen, make-up er af (ik), lenzen uit (hij), etc. En dan gaan we “slapen”.
Mijn vriend vindt het ook niet fijn als ik nog make-up op heb, vooral aan foundation heeft hij een hekel. Hij is bang dat het dan ook aan hem zal plakken :stuck_out_tongue:

beste oplossing : geen make-up dragen!
Bespaart zoveel tijd en je hoeft je geen zorgen te maken om al die dingen.
jongens vinden je toch meestal mooier zonder (:

Hm, ligt eraan, de ene keer heb ik make-up op, de andere keer niet. En daarbij heb er eigenlijk nooit echt opgelet, maar ik denk dat ik het erna af zou halen. :stuck_out_tongue:

Je poetst toch meestal eerst nog je tanden voordat je gaat slapen? Ik wel iig, dan haal ik meteen m’n make-up eraf…

Ik heb nog een seks maar ik denk niet dat ik nog zin heb om nog te douchen en make-up af te halen wanneer je nog in de mood bent.
Als je er zin in hebt doe je het gewoon want ik kan wel begrijpen dat die dingen een off turner zijn.

-

Seks is iets anders dan slapen, hé. :wink:

ik heb toch niet veel make-up op, dus hier heb ik echt nog nooit over nagedacht. we hebben seks als we zin hebben in seks. en soms is dat om 2 uur 's nachts als we al sliepen, en soms om 7 uur 's avonds als we gewoon samen zijn. tja.

Ik draag geen make up -meer- dus lekker makkelijk.

Ik draag geen make-up, dus dat houdt niet over.

Als ik daar blijf slapen haal ik eerst mijn make-up eraf, poets ik mijn tanden, doe ik mijn lenzen uit enz. Dit vind ik wel fijner, want dan kan je daarna lekker blijven liggen.
Als ik niet blijf slapen haal ik mijn make-up er niet vanaf.

Klopt, had ik laatst aan een paar vrienden gevraagd. Die vonden meisjes ook mooier zonder make-up.
Ik gebruik zelf alleen een laagje mascara.

off-topic:
Dan ga ik met hele oppervlakkige jongens om denk hahaha. Ze zeggen dat ze me ook wel mooi vinden zonder make-up, maar als ik het aan ze vraag over een ander meisje (want ze willen het gewoon niet tegen me zeggen dat met een stuk beter is) dan zeggen ze ook dat ze make up wel mooier vinden, maar er zijn wel grenzen natuurlijk zeggen ze dan.

Als ik niet blijf slapen hou ik sws mijn make up op.

Ik ga niet zitten plannen wanneer ik seks heb, dat gebeurt spontaan. Dus dan heb ik of make-up of of niet. Ik ga het er niet speciaal af halen of expres erop laten zitten.

Alsof alle jongens hetzelfde zijn en alle meisjes mooier zonder make-up?
Mijn vriend zegt tenminste eerlijk dat hij het leuk vind als ik make-up draag, zonder vind hij me ook mooi maar met spreken mn ogen meer en zie ik er gewoon wat gezonder en vrolijker uit. Ik word zo ontzettend moe van al die make-up haters x’)

Echt, niemand ziet er beter uit zonder make-up, als je het goed kan aanbrengen. Als je eruit zien als die Barbie hier op girlscene, dan is het antwoord nogal voor de hand liggend, maar bij mij ziet alles er gewoon natuurlijk uit.

Anyways, ontopic. Ik heb meestal pas seks op het moment dat we onze pyjamas en alles aanhebben en naar bed gaan, dus dan is dat er al af…