Make-up advies, ander kapsel, of een nieuwe look? Ik wil je daarbij helpen!

Hoi! Ik ben nog niet zo heel lang bezig met een eigen blog. Deze gaat over voeding, sport en beauty. Maar voor het onderwerp beauty ben ik nog op zoek naar vanalles:

Ook zoek ik mensen uit omgeving van zeeland/zuid holland, of richting deze kant kunnen komen die advies willen over hun make-up en styling. Samen kiezen we de juiste producten voor jou en je huid, en als je wilt kan ik je na de koop laten zien hoe ik jou zou opmaken. Een complete styling kan, dan kan ik je advies geven over de trends van aankomende zomer en samen met jou een leuk setje kiezen voor je. de kosten zijn natuurlijk voor je zelf.

Ook mensen die wel in zijn voor een heel ander kapsel, zou ik graag een keer willen knippen. Dit is niet zoals bij een kapper vrij prijzig, maar omdat ik het voor mijn blog wil gebruiken: maar €10,- (omdat ik sowieso moet reizen). En wil je je haar geverfd hebben op die dag? of wil je een totaal andere kleur? Dan hoef je alleen te betalen voor de producten zelf, die we samen gaan halen. (het liefst bij een kapperswinkel, is die bij jullie in de buurt?)

En test je graag producten? maar doe je er verder niks mee? Ik ben benieuwd naar de producten die jij test met jou review erbij! Deze zou dan uitgewerkt kunnen worden op mijn blog.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Liefs,

Ok doei.

Reclame is niet toegestaan.