Make-up advertentie L'oreal

In het maartnummer van de Glamour (het big fashion issue) staat op pagina 18 & 19 een advertentie waarop de ogen van Milla Jovovich onwijs mooi zijn opgemaakt met de Lash Architect 4D mascara van L’oreal Paris (welke oogschaduw ze bij haar gebruikt hebben weet ik niet). Ik kan de advertentie/foto’s van de advertentie via google niet vinden. Ik zou mijn ogen ook graag zo mooi als haar willen opmaken maar ik vind de make-up van L’oreal te duur en ik gebruik ook liever proefdiervrije make-up.

Mijn vraag is of jullie een oogschaduw van een ander merk weten (zoja, welk nummer) die dezelfde kleur heeft als de oogschaduw die ze bij haar gebruikt hebben. En ik vraag me ook af welke kleur oogschaduw ze bij haar gebruikt hebben. Het lijkt op paars maar op een van de foto’s van die advertentie lijkt het weer grijs en op weer een ander paarsblauw.

En ze hebben bij haar ook eyeliner en witte oogschaduw gebruikt. Maar wanneer ik mijn ogen net zo opgemaakt wil hebben als die van haar, in welke volgorde moet ik de witte oogschaduw, de oogschaduw op haar ooglid en de eyeliner dan aanbrengen?

Ja ik zag m. Nou de kans dat je met goedkopere make up kan namaken is vrij klein omdat goedkope make-up vaak slecht gemigmenteerd is. Ik denk dat deze look ook echt mogelijk is met creampotloden. Maar na mijn ervaring zitten die dingen nooit.

Volgens mij bedoel je deze foto die is gebruikt voor in de reclame?

http://www.beautyetc.be/wp-content/uploads/2011/01/sized_lash_architect_4d_milla.jpg

En een close-up:

http://www.ilovebeautynews.nl/ilovebeautynewsonline/wp-content/uploads/2011/01/NEW-MASCARA-je-ogen-in-4d-1.png

Volgens mij hebben ze hier gewoon zwarte eyeliner gebruikt, zowel onder als boven. En dan donkergrijze smokey eyes. Verder nepwimper en vooral heel veel photoshop…

Dit is idd de foto die ik bedoel. Bedankt voor het posten er van :slightly_smiling_face: . Maar op de vier kleine foto’s op de andere pagina (19) zijn haar ogen nog beter te zien en op de onderste foto die in de glamour staat en die jij hier postte zijn haar ogen nog donkerder (vooral haar ooglid). En ik twijfelde of zij nu wel of niet smokey eyes bij deze advertentie. Ik ga voor de onderkant (zwart) oogpotlood van de Hema gebruiken die ik altijd gebruik en ik heb een goede mascara (Allround van Catrice) en mijn wimpers hoeven niet exact hetzelfde als zij het heeft :stuck_out_tongue: .