Make-up Aanraders & Afraders

Ik weet niet of er hierover al eens een topic is geweest maar ,
De bedoeling is dus om aan elkaar je make-up aanraders ( waar je echt blij over ben , die héel goed werkt & mooi is) & de afraders ( die je dus erg tegengevallen zijn) .De bedoeling is dus zo dat meiden hier kijken & bv een afrader zien die ze net wouden gaan kopen en dan geen geld gaan verkwisten.
Zet er ook altijd bij waarom het een aanrader , afrader is ; Welk product en liefst ook welke prijs dus zo ;
Product :
Afrader/aanrader
Waarom?
Prijs

Ik zal alvast beginnen ;

Product : Yves Rocher Manicure Nail Duo Growth & Beauty
Afrader/aanrader
Waarom? Hij verzorgt mijn nagels echt zeer goed , wel oppassen met de 2 potjes dat je ze goed zet zodat ze niet vallen. Een mooie glans & sterke nagels verzekerd!
Prijs : Ik denk iets rond 2 euro?

Product : Maxfactor False Lash Effect
Afrader/aanrader: aanrader
Waarom? Bij mij doet ie wat hij belooft, hij verlengt, verdikt en het lijkt alsof ik nepwimpers heb.
Prijs: We prijzig, 17¤. Maar ik koop hem in de aanbieding, dan is hij betaalbaar. Hij is deze week in de aanbieding bij de kruitvat, voor 13 euro. Dat is wel een fijne prijs, nietwaar?

xoxo

Product : Nivea Visage Young Beautiful!
Afrader/aanrader
Waarom? Het is een soort foundation, maar dan wel goedverzorgend enzo, en goedkoper en veel makkelijker op te smeren. echt fijn!
Prijs: ¤7,99

iemand ervaring met Nivea Natural Beauty? M’n gezicht is niet helemaal egaal meer na m’n vakantie in de zon & ik zoek iets dat het weer wat egaler maakt :slightly_smiling_face:

Product : Maybelline define-a-lash
Afrader/aanrader
Waarom? omdat ik dan serieus maar 3 dikke wimpers heb per oog.
Prijs uuh, 10 euro ofzo xD

jaa ik heb die natural beauty maar hy is echt een afrader dr zitten allemaal glittertjes in ziet er niet uit en na 5m in als je je gezicht voelt zyn het allemaal kleine stukjes en hard geworde enz mn gezicht wordt er echt lelyk vanxD

Product : MAYBELLINE - Volum’ Express The Colossal
Afrader/aanrader
Waarom? Ik heb nog nooit zulke lange wimpers gehad!
echt heeeeeel mooi.

Prijs: 13,49 dachtik

jammer genoeg heb ik ervaring.
ik wou hem zo graag want ik dacht dat ziet er echt goed uit!
maar nee hoor,
die glitters pff, die bleven overal een beetje ophopen.
en je krijgt een soort van korreltjes op je gezicht.
echt een AFRADER.

@ _MELLE
ik vind em eigenlijk wel supper, de Maybelline define-a-lash ^^
Product : Maybelline define-a-lash
Afrader/aanrader
Oke, hij geeft niet veel volume aan je wimpers, maar maakt ze zeker veel langer
Prijs . Ik denk rond de 10 euro

Mee eens, Vooral door het bosteltje, ik heb er een ander borsteje bij en dan bevalt ie wel

Product: Gosh perfect mascara lift’n shape (Deep petrol, blauwe kleur)
Afrader/aanrader
Waarom? Ik dacht dat deze blauwe mascara niet zou werken op mijn donkere wimpers, maar je ziet de kleur best duidelijk. hij geeft ook veel volume en maakt geen klonters
Prijs. Weet ik niet, ik heb hem in de uitverkoop gekocht voor 1 euro

Ik heb die groene en die roze gehad. nou jonge echt wtf, mijn DA mascara was nog beter xD
misschien hebben we verschillende wimpers (;

ik denk dat dat het kan zijn ja

Ik vond dat sowieso grappig, natural beauty uit een potje xD maar op de reclame zag dat er idd mooi uit ja…

Product : Rimmel Exaggerate aandraaibaar oogpotlood (waterproof)
Afrader/Aanrader

Waarom? Het doet wat hij hoort doen, ik doe er zelf een half jaar mee en aan het einde van de dag zit hij nog steeds goed! En ook als ik door de regen heb gefietst. (heb dan niet als een wilde in mn ogen liggen wrijven natuurlijk). Verder issie niet te hard maar ook niet te zacht. Er zit een smudger en een mini puntenslijpertje bij.

Prijs: ¤6,99 Mss wat duur voor een oogpotlood maar hier doe je lang mee en hij doet het super. Zeker beter dan een essence!

Ik heb die Define-A-Lash mascara ook en ik heb mn 2e al gekocht omdat ik hem zo fijn vond haha. Ik krijg er wel een beetje klontjes van maar ik gebruik rimmel sexy curves om die weg te halen… Ik vind m zo fijn omdat ie voor mij veel volume geeft. :flushed:

even vraagje;
zijn Rimmel mascara’s over het algemeen goed? want die zijn nu 1+1 gratis bij kruidvat en ik heb nieuwe nodig.

Product : Ik weet niet hoe het heet maar 't is een shampo met een blauwe kleur van yves rocher en is (jammer genoeg) alleen in de zomer te koop :frowning_face:
aanrader !!!
Waarom? hij ruikt echt super lekker !
Prijs: iets van 3 euro ofzo

ik vind dit juist een afrader.

Sommige rimmel mascara’s zijn niet goed zoals lash maxx of Super Lash ofzoiets… Maar Sexy Curves vind ik best wel goed en Glam Eyes ook. Die zou ik aanraden :slightly_smiling_face: