Make-out songs

Heee meiden, ik heb geen flauw idee of er al zo’n topic bestaat, dus dat hoor ik nog wel!

Ik ben bezig met een playlist voor als m’n vriend langskomt, want ik heb al een paar keer gehad dat we samen waren en dat er een nummer begon te spelen dat de hele mood verpestte. Is niet erg, het levert ook hele grappige situaties op, maar soms wil je dat liever niet.

Dus post hier fijne zoenliedjes! Het hoeven voor mij niet per se hele sexy nummers te zijn, gewoon fijn en lief en leuk. Zoals heel het album AM van Arctic Monkeys, of veel Jack Johnson liedjes, Jason Mraz, Michael Bublé, Frank Sinatra, Hozier, Milky Chance, Pink Floyd. Dat soort dingen. Ik heb op zich al best veel nummers maar er kan altijd meer bij :’). En dit is natuurlijk heel handig voor veel andere meiden!

Ik vind Bob Marley muziek altijd wel echt heel erg ontspannend ook, maar ook muziek voor dat soort gelegenheden. Ik heb vaak als ik met mijn vriend ben instrumentale muziek op staan of filmmuziek, zoals van Hans Zimmer of iets dergelijks.

Bepaalde nummers van Rihanna en Beyonce.

Hans Zimmer is 'n goeie! Heb er al veel Yann Tiersen tussenstaan :sunglasses:

Ludovico Einaudi is dan misschien ook nog een goede!

Ik maak op uit jouw muziekkeuzes dat je niet echt een r&b-luisteraar bent? In ieder geval, voor mij zijn de nummer 1 make-out songs toch vooral slowjams. Ff youtuben, er zijn genoeg! :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je wel wat hebt aan dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-039ik-zoek-een-liedje-dat-bij-mijn-situatie-past039-topic-238948.msg277105367.html#msg277105367 :slightly_smiling_face: