''Make a wish foundation'' wens?

Hee iedereen! :upside_down_face:
Ik ben Amy en ik ben 15 jaar.
Ik ben er niet zo lang geleden achtergekomen dat ik lymfeklierkanker heb. Over een paar dagen heb ik mijn 3de chemokuur en het is heel zwaar maar ik probeer er het beste van te maken!
Zo denk ik ook over een mezelf opgeven voor ‘‘Make a Wish NL’’.
Maar ik heb geen idee wat ik nou echt wil… Misschien een bekende nederlander ontmoeten, of een dagje naar Disneyland, of kleding ontwerpen?
Ik weet het niet, dus vertel het als jullie nog leuke ideetjes hebben!

x Amy

By the way, mijn grootste wens is naar Amerika gaan maar ik denk niet dat ze daar het geld voor hebben haha

Je kan altijd proberen hé! Ik zou, indien je het nog kan uitstellen, je wens sparen, tot je echt iets weet wat je doodgraag wilt. Het zou zonde zijn om die wens te gebruiken voor ‘iets leuks’, het hoort uniek te zijn! Indien je hem asap wilt gebruiken, denk aan waar je de mooiste herinneringen aan zult overhouden. De make a wish foundation kan heel wat gekke dingen verwezenlijken! Veel sterkte! :hugs:

Hee Amy,

Als iemand die zelf een wens van Make A Wish heeft gehad, wil ik je vertellen dat je niet jezelf kan opgeven. Dit moet iemand uit het ziekenhuis doen(bijv. je arts, een verpleegkundige).
De procedure kan lang duren, ze kijken naar de ‘ernst’ van je ziekte en of je dus in aanmerking komt. Als je uitgekozen bent, komen ze langs en stellen ze je allerlei vragen over je hobby’s, je vrienden, dromen en wensen. Je kan ze alles zeggen, of ze er iets mee doen ligt bij hen. Ik had gezegd dat ik graag op safari wilden in Zuid-Afrika, dit werd uiteindelijk een fotoshoot in Beekse Bergen.
Je moet gewoon hoog inzetten;)

Veel sterkte en hopelijk mag je een wens doen!

Ow ik dacht dat je ouders je ook konden opgeven. Nouja ik zal het vragen aan m’n arts want ze had het al erover gehad. x

Je ouders kunnen je ook opgeven, dat was ik er vergeten bij te zetten. Op de site van Make A Wish staat informatie over aanmelden.

Mijn broer is (15 jaar geleden) een week naar Londen geweest dankzij Make a Wish. De hele familie mocht ook mee overigs.

Sterkte! :sob::muscle:

Een vriendinnetje van mij heeft een helikoptervlucht over de Grand Canyon gemaakt, vlak voor ze doodging.

Hoi Amy!
Ten eerste: heel veel sterkte.
Ik vind het nogal moeilijk om een idee voor een ander te bedenken. Uiteindelijk is het jouw wens. Daar moet je iets moois van maken!

Ik zou wachten tot je zelf iets hebt bedacht wat je écht graag wil. Het zou zonde zijn als je nu iets kiest terwijl je er misschien zelf niet 100% achter staat.