maizena

Heeee allemaal,

Je hebt wel eens van die dagen dat je je afvraagt of je je haar nou wel of niet wil gaan wassen.
als je haar er toch vet uitziet (wanneer je het niet gewassen hebt) doe er dan wat maizena in, dat helpt en het ziet er dan weer verzorgt uit. Eigelijk is het gewoon een goedkope droogshampoo!!

Het nadeel is als je de maizena niet goed uitsmeert krijg je een grijze waas…

xx

Die 2 euro die je betaald voor een bus droogshampoo geef ik toch liever uit dan die euro voor een pak maïzena.

Te vaak hoor ik meiden/vrouwen trots zeggen dat ze hun haar niet iedere dag wassen. Ik wil niet zeggen dat het stinkt, maar je ruikt echt wel degelijk een bepaalde haarlucht. Ze ruiken het zelf alleen niet.
Ik heb maanden geprobeerd mijn haar om de dag te wassen, maar de kwaliteit werd er echt niet beter op. Nee ik blijf bij iedere dag wassen.

Het is niet goed om je haar elke dag te wassen met shampoo

Gewoon om de dag je haar wassen en de dag dat je het niet wast droogshampoo erin spuiten, ruikt het wel gewoon lekker fris.

Wat een onzin, als je zelf verder gewoon douchet en hygiënisch bent (en niet teveel zweet bvb) dan ruik je echt niks aan je haar hoor!

Ja maar voor sommige mensen werkt het nou eenmaal niet om je haren niet te wassen. Ik moet ze ook dagelijks wassen, want anders ziet het er gewoon vies uit. Dan kan de hele wereld roepen dat dat slecht is voor m’n haar. Ik was ze liever iedere dag zodat ik er verzorgd uitzie, dan dat ik de ‘algemene regels’ volg en met vies vettig haar moet rondlopen.
Nu probeer ik ze wel eens om de dag te wassen, maar dat doe ik alleen als ik zeker weet dat ik niet weg hoef.

Voor iedereen werkt het om niet iedere dag je haar te wassen. Je moet het alleen afbouwen.

Als dit je eigen tip was, was het misschien handig voor sommigen. Maar je hebt dit gewoon van beautygloss…

Ik was het gewoon iedere ochtend, kleine moeite toch.
En idd ik geef liever 2 euro uit aan droogshampoo dan aan een pak maïzena

Ik vind dat dat wel degelijk wat uitmaakt. Vermeld dan op zijn minst een bron erbij.

Haha precies dit. Een vriendin van mij zegt altijd dat het zo slecht van mij is en dat zij haar haar echt niet iedere keer hoeft te wassen. Het is niet zo dat haar haar ‘stinkt’ maar ik ruik wel degelijk een bepaalde haarlucht. Ze ruiken het zelf gewoon niet.

Hoezo Beautygloss? Die tip bestaat al tijden en meerdere sites hebben die tip ook staan. Mascha haalt haar ‘tips’ ook gewoon van andere sites en youtube hoor.

Liever droogshampoo dan maizena in mijn haar, hoor. Zoals hier al werd gezegd, ik betaal liever een euro extra voor een goedje dat bedoeld is als droogshampoo.