Mailvriendin gezocht!

Heee meiden, ik heb een klein ongelukje gehad vlak voor de zomervakantie waardoor ik nu niet zoveel meer kan en me behoorlijk verveel! Het leek mij dus erg leuk om een mail vriendin te hebben waarmee ik eens per dag of eens in de paar dagen wat woorden mee kan wisselen. Het gaat hierbij echt om mail en niet om msn.

Ik zou even een klein beetje vertellen over mezelf zodat je een kleine indicatie hebt met wat voor persoon je te maken hebt.

Mijn naam is Mia, ik ben 15 jaar en ga naar 4vwo. Zoals de meeste van mijn vriendinnen mij beschrijven ben ik lief en behulpzaam, heb m’n volwassen momenten maar eigenlijk ben ik gewoon een groot klein kind. :’). Ik ben verzot op dieren, later wil ik ook iets gaan doen in dieren geneeskunde. Ik vind eigenlijk alles wel leuk en kan ook overal over meepraten. Ik ben een gamer girl maar ik hou ook van shoppen en make-up enzo dus dat maakt helemaal niet uit. Ik vind je leeftijd of je school niveau ook niet echt een eis, dus hoe oud je bent dat maakt mij helemaal niet uit.

Nou, je mag me noten of gelijk mailen naar; miatje@hotmail.nl

&nee moderators, maak je geen zorgen dit is niet mijn echte email adres.

xx Mia.

Algemene mailvriendinnen-gezocht topic :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl…2012/list_messages/225782

Och, bedankt!

Kijk, dit is nou een goede reactie.

Vaak heb je dat de mensen zich aangevallen voelen en niet eens dankje of wat dan ook zeggen.

^ algemeen topic inderdaad!