mailmaatjes?

hoi, ik ben Lisette… ik ben 14 jaar en ik kom uit Gelderland. Ik heb niet veel vriendinnen bij wie ik alles kwijt kan dus lijkt het me fijn om een mailmaatje te hebben, graag met ongeveer dezelfde leeftijd. stuur even een berichtje als je wilt mailen, ik zoek trouwens niet iemand die na een paar mailtjes alweer stopt :slightly_smiling_face:

Er is hier ergens een topic op girlscene waar voor iedereen wel een mailmaatje te vinden is! misschien ook voor jou :wink:
ik zal er wel ff naar zoeken

kwil wel maile:P

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/mailmaatje-81995.0.html dat is de link :slightly_smiling_face:
Ik wil ook wel mailen, maar ben 17 dus dat is niet echt dezelfde leeftijd

hee,
ik ben 13 jaar en ik zou wel met je willen mailen…
soms is het gewoon fijn om vriendinnen te zijn met iemand die je eigenlijk nog nooit echt hebt gezien zegmaar… beetje moeilijk om uit te leggen
maaar, kortom;

ik wil wel met je mailen;)
stuur maar een note ofzo, dan weet ik zeker of je iets laat weten en kan ik mischien ook nog mn mailadres geven;)
toedeloe =B

Ik wil wel,
ik ben 13 jaar
en woon ook in Gelderland
Intresse note me maar op me profieel

llieefss. :wave:

laura_schouten3@live.nl

Mailen is leuker dan msn :wink:

Heey mij lijkt het wel leuk om met je te mailen !

Ja lijkt me wel leuk.
In juli word ik 14…
Note me maar! :wink:
xx

Ik wil ook wel. Ik ben net 15 …
Iemand anders die met mij wil mailen? :grinning:

Hoii!

Ik zou ook graag iemand hebben om mee te msnen en mailen. Ik ben nu 13 jaar, in juni word ik 14… Note me maar!
xxx :relieved:

Heey ik ben iris, ik ben ook 14 jaar haha, ik kom uit eindhovenn , oh dat is niet zo fijn hé! Nee ik wil wel mailen hoor:d ik hou nier zo maaar op met mailen! nouja ik hoor het wel xxx,