Mailmaatje

Ik had echt geeeeen idee waar ik het anders zou moeten plaatsen, en ik kon ook geen topic vinden waar dit al aan de gang was :wink:
Dus… betaat jouw mail lijstje uit 1 persoon? Of wil je andere mensen leren kennen, post hier wat info over jezelf en wie weet vind je iemand met dezelfde interesses enzo ! :slightly_smiling_face:
Ik begin:

Ik ben een meisje van 13 jaar, ik zit in de 2e klas en mijn hobby’s zijn dansen [heel intensief], mode, stijlboeken, met vriendinnen afspreken & foto’s maken enzo en kletsen ! :relieved: en nog wel meer dingen.
Ben je 13 of 14 jaar en heb je dezelfde interesses? Note me dan voor m’n email adres! :couplekiss_man_woman:

EDIT 25 MEI 2008: heel leuk dat mensen me nog steeds mailen enzo, maar het is inmiddels heel erg lang geleden en heb er een paar mailmaatjes bij. als je echt serieus wilt mailen met mij kan je nog steeds noten, maar ik ga niet meer op elke aanvraag in. sorry!

Ehh oke :roll_eyes: daar ga ik:

Ik ben een meisje van 17. Ik zit in de eerste van het HBO. M’n hobby’s zijn gitaarspelen, muziek luisteren, lezen, tv kijken, msnnen, internetten, foto’s maken, naar de bioscoop gaan, emailen, m’n ouders irriteren met m’n geklets, op de bank zitten, slapen en vaag doen. Ik interesseer me verder voor muziek, (grens)wetenschap, psychologie, media. Heb je dezelfde interesses stuur me dan een note.

Jeej.

-

Eum nou ik ben Marleen en 16 jaar. Ik hou van sport (atletiek), shoppen, uitgaan/leuke dingen doen met vrienden, genieten van het leven, mode, internetten, en natuurlijk nog wel meer. Ik zit in mijn laatste jaar voor HAVO. Hierna wil ik misschien een opleiding doen van Fashion & management op het AMFI.
Note me als je ook zo ongeveer dezelfde intresses hebt =)

Ik ben Randa, een meisje van 14 jaar. Ik houd van dansen, muziek, mode, uitgaan, shoppen. Ik zit in mijn 3e jaar Havo. Dat was het zo’n beetje?

Ik ben Silke, en een ben een belg :grinning: . ik ben 14 jaar.
Hobby’s heb ik niet echt. want als ik een sport doe ben ik da binne het jaar beu, maar misschien ga ik binnekort dansen.
Maar ik hou van shoppen, muziek , chatten en mij amuseren met mijn vrienden. :grinning: Ik hou ook van gitaarspelen (met de electrische gitaar van mijn zus) , zelf heb ik geen gitaar maar ik ga er binne 2 maanden ofzo een (electro)-akoustische kopen :grinning:
Op school doe ik Wetenschappen

Up. iemand nog ?

Ik ben Merel, een gezellige Zeeuwse meid van 19 jaar. Zit in het eerste jaar van de HBO, kunstacademie (docent beeldende kunst). Heb hiervoor SPW4 Activiteitenbegeleiding gestudeerd en afgerond. Verdiep me graag in fotografie, internet, photoshop, realistische boeken, muziek en film.
Heb al een paar maanden een lieve vriend.
Mijn muzieksmaak is zeeeer breed. Zolang het goed verstaanbaar is en er een goede melodie of beat in zit.

Jeej, ik doe ook mee :slightly_smiling_face:

Ik ben dus Lisanne, net 17 jaar geworden en ik zit in de 5e van het Gymnasium. In Maart ga ik dus naar Rome, ik heb er nu al ontzettend veel zin in. Ik doe graag aan harp spelen, stijldansen en lees ook graag. Op school zijn mijn favoriete vakken Filosofie en Engels. Mijn muzieksmaak kan èrg variëren, zolang ik het maar mooi vind maakt het niet uit welke stijl het is.

Nu ikke!!!

Ik ben Jacqueline, 16 jaar en woon ergens in Noord Holland…Ik zit nu in de eerste van SPW4, ik heb als bijbaantje een krantenwijk en ik werk in het weekend in een verzorgingstehuis met dementerende oudere…Mijn hobbies: honden uitlaten ( tja dat moet wel met 3 honden :stuck_out_tongue: ), sieraden maken, muziek luisteren (Westlife,Brian McFadden,John Legend en nog heeeel veel meer!!! Luister vanalles :stuck_out_tongue:),msnen/hyven/forums bezoeken enz…

Liefs,Nagellak

Ik ben Sharon, ik ben 13 jaar. Ik doe 2vwo. Mijn hobby’s zijn Jazz-dance, fitness, shoppen, foto’s maken, met vriendinnen afspreken, muziek luisteren en dat soort dingen.
:smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben Manon, 20 jaar en woon in Zoetermeer. Ik studeer Rechten aan de Universiteit van Leiden, en ik zit nu in mijn derde jaar. Ik werk bij een kapperszaak achter de receptie, dus telefoon opnemen, afspraken maken en afrekenen enzo… Mijn hobbies zijn shoppen uiteraard, uitgaan, sporten, girlscene :slightly_smiling_face:, harry potter lezen. Mijn muzieksmaak is zeer breed, ik hou van hardstyle/hardcore en van top40! Ik heb nu bijna 3 jaar een vriend en ben nog steeds heel blij met hem :slightly_smiling_face:

Ik ben Roda (…Jaa net als die voetbalclub Roda JC T___T), ben 15 jaar en woon in Alkmaar. Ik zit in 4 Gymnasium. Ik hou van shoppen, foto’s maken, uitgaan, muziek (heel belangrijk :3 Op m’n profiel staat wat voor muziek :grin:), Girlscene, en MSN. xD
Note me maar! n___n

Hoihoooi :slightly_smiling_face:
Ik ben Ilse :astonished: , 15 jaar en ik woon op een boerderij ergens in een gat in Friesland :slightly_smiling_face: Ik doe 4 Havo en mijn hobbies zijn shoppen (hehe), piano spelen, lezen, msn, muziek en girlscene natuurlijk!

Haaay! Ik ben Bo, 16 jaar en ik woon in Den Haag. Op school doe ik nu 4 Havo en myn hobbies zyn; shoppen, muziek<3, streetdance, msnen en nog een hele boel xD

x

hoihoi
nu ben ik aan de beurt.

ik ben desiree , maar de meeste mensen noemen me gewoon deees.
ik ben 14 jaartjes oud.
en ik woon in de omgeving van venlo
mijn hobby’s zijn
paardrijden,dansen,scouting,metvriendinnenafspreken,foto’smaken,girlscene,msne,stylboeken,en natuurlijk de Carnaval!

note me als je wilt mailen
altijd leuk/gezellig

heyy
ik ben keisha ben 14 jaar
woon in AMSTERDAM:D
mijn hobby’s zijn dansen, zingen, acteren, gek doen, foto’s maken, girlscene, msn, stylboek, en van alles en nog wat spontaan zijn enzo :grinning::stuck_out_tongue:

note maar als je wilt mailen/geinteresserd bent

heej ik ben een meisje van net 14 zit is 2 havo hobby,s basketballen lezen (boeken&tijdschriften) kletsen lachen shoppen computeren.
ik praat super veel. als je het leuk vind om te mailen stuur je me dan een note :wave:

Helloo ^^
Ik ben Maartje, bijna 15 jaar. Ik woon in Langedijk, dat is in de buurt van Alkmaar.
Mijn hobbies zijn muziek <3, (elektrische) gitaar spelen, shoppen, girlscene, stijldansen, kletsen, msnen, met vriendinnen afspreken, etc etc.
Mijn muziek is rock, britpop en indie. <3
Ik heb altijd tijd over, dus dit leek me wel grappig.
Als je met me wilt mailen, note me maar. Het liefst wel boven de 13.

ik ben jill!
15 jaar, woon in enschede
mijn hobby’s zijn: hockeyen, en winkelen natuuurlijk!:cheering:
ook vind ik afspreken met vriendinnen leuk!
ik moet dit jaar examen doen, zit in 4VMBO’t.