Maillots

Halloo
Ik ben dus echt een rokjes/jurkjes meisje, ik draag eigenlijk nooit broeken, alleen nu het winter is draag ik vaak een maillot onder mijn rokje of jurkje alleen ik merk dat die maillot na, wat zal het zijn, 3/4 uur heel erg begint te irriteren, het voelt dan alsof het mijn huid op mijn bovenbenen net onder mijn kont helemaal schuurt. Dit jeukt verschrikkelijk en doet zelfs pijn, dit vind ik heel erg jammer want ik draag nu geen panty’s ofzoiets dus heeft iemand misschien tips dat het niet/minder schuurt of een vervanger van een maillot die er toch leuk uitziet en niet zo schuurt?
thankss
xx :cold_sweat:

Je hebt van die thermo-leggings, die lijken op maillots en hebben zacht fleece aan de binnenkant, dat voelt lekker zacht

misschien kun je voor dat je je maillot aan doet je benen met vaseline spray insmeren
ik weet niet of t werkt maar t kan helpen

Die thermo leggings zijn inderdaad een idee. Ik haalde vroeger ze altijd bij de action met voetjes eraan.

Verder kan je misschien een panty onder je maillot dragen. Misschien helpt dat tegen de jeuk?

Dat heb ik ook heel erg vooral als ik lang ziet op bijvoorbeeld school.
Ik had laatst bij de Hema een panty met 200 den gekocht die speciaal thermo was maar die irriteerde ook heel erg. Vroeger had ik inderdaad zoals hierboven genoemd ook fleece thermo leggings dus als je een thermo legging neemt dan wel met fleece en niet zulke van de Hema want dat blijft heel erg irriteren.