Mail vriendin(:

Omdat ik nogal wat meemaak in mijn leventje en dat graag bij iemand kwijt wil, ben ik op zoek naar een mail vriendin. Ik zal even wat over mezelf vertellen(:
Naam: Romana
Leeftijd: 15 jaar
Klas: 4vwo
Woonsituatie: ouders gescheiden, 1 echt broertje en een afschuwelijke stiefmoeder en stiefbroertje(zal je vast veel over horen als we mailen:P)
Hobby’s: msn’en, met vriendinnen afspreken, roddelen, op girlscene en nog veel meer:D
Het maakt mij niet echt uit of we heel verschillend zijn of juist heel veel op elkaar lijken maar het liefste wel iemand die ongeveer even oud is.
Xxx

Je mag mij best mailen. Ik ben 15. Maar ik zit wel in een andere situatie, mijn ouders zijn nog gewoon bij elkaar enzo, dus ik weet niet of je wat aan mij hebt…

hhmmmm… dat maakt mij op zich niet zo uit maar ik ben wel op zoek naar iemand die ook iets mee maakt anders ben ik alleen maar aan het vertellen

Ik ben ook wel opzoek naar een mailmaatje.
ik ben 15, mijn naam is Aurélie en ik woon in België. Er is vanalles gaande met mij, omgeving,… en ik heb eigenlijk iemand nodig die gewoon eens luistert en bij wie ik alles kwijt wil.
Je mag mij mailen als je wilt!
x.

[b]je mag mij ook wel mailen (:
veel gebeurd,
gebeurt ook veel
en ja
ik moet het toch kwijt he?
ik ben 13 jaar,
ouders gescheiden
stiefvader gehad
bla bla
(: